Doorgaan naar hoofdcontent

Giften van de natuur

Veel kan ik nog niet doen maar af en toe een klein rondje Bovenkerk lukt wel. Om me heen kijkend zie ik zoveel moois aan grassen en riet maar telkens vergeet ik mijn snoeischaar mee te nemen. Gisteren had ik blijkbaar een heldere dag 😏 dus met  de schaar in mijn ene zak van mijn jack en mijn mobiel om foto's mee te nemen in de andere, ja, die vergeet ik ook nog weleens, ging ik mijn rondje doen.

Er staat genoeg in de slootkant, zelfs 'sigaren' van de grote lisdodde. Ik was net op tijd want zo'n grote maaimachine was bezig de kanten te maaien.

 
En dit werd het resultaat, een vaas vol natuur uit de polder.

Reacties

Emie zei…
Mooi! Goed idee.
Bertiebo zei…
Dat is mooi, je brengt me op een idee!
miekequilt zei…
O wat een leuk boeket.
In de weer zei…
Oh ik kan het ook niet laten Marthy !
Daar word je toch helemaal blij van! Mooie tinten bruin bij elkaar gezocht zo.
Sjoerd zei…
Dat ziet er mooi uit in de vaas.
Margriet zei…
Mooi boeket uit de polder. Zo zie je dat je niet perse naar de bloemist hoeft voor een mooie bos
Edward McDunn zei…
Wat mooi, en helemaal gratis van Moeder natuur!
P R A C H T I G ! ! ! !
Wat een prachtig boeket!