Doorgaan naar hoofdcontent

Voor elkaar geschapen

Toen wij onlangs in Limburg een kerstfair bezochten zag ik daar tussen al die mooie spulletjes dit lijstje staan en ik kocht het zonder na te hoeven denken meteen. Ik wist namelijk precies welke foto ik er in ging zetten. Thuisgekomen de foto opgezocht en ja hoor, wat ik al dacht, lijstje en foto zijn voor elkaar geschapen. Op de foto sta ik met het zusje wat net boven mij komt in de rij van tien. Het zal aan het begin van het schooljaar geweest zijn, ik was net begonnen op de kleuterschool.

Ik vind zoveel aan deze foto leuk. Die handjes van mij, de blokjes op tafel, de krullen van mijn zus (die ze nu nog heeft), onze strikken in het haar, echt een foto om lang naar te kijken. Dus dat lijsje staat daar goed op een kastje waar ik de hele dag door langs loop.

Reacties

miekequilt zei…
Wat leuk dat het precies paste. En fijn om nog steeds een goede band met je zus te hebben.
Bertiebo zei…
Geweldig: lijstje, foto en vooral een zus hebben
Sjoerd zei…
Nostalgie op en top...
Beter had je niet kunnen vinden!!
En wat lijkt je kleindochter op jou!
Marthy zei…
Oh echt, wat leuk.
Emie zei…
In zo'n lijstje hoort ook echt zo'n dierbare zwart-wit foto. Om met genoegen dagelijks naar te kijken!
Dat lijstje is een geweldige aankoop, goed dat je het gekocht heb anders had je spijt gekregen.
Jij lijkt sprekend op je kleindochter Saar (-:
Marthy zei…
Ik denk altijd bij zo'n soort aankoop: blijf ik er blij van en zou ik er spijt van krijgen als ik het niet koop. Ik heb namelijk spullen genoeg en wil er alleen nog maar iets bij als het echt waardevol voor me is.
Is er perfect voor. Mooie foto!