Doorgaan naar hoofdcontent

Broers

Een moeilijke dag vandaag. Samen met een broer op bezoek geweest bij een andere broer die ernstig ziek is. Gisteren is hij uit het ziekenhuis gekomen, men kan niets meer voor hem doen. Er kwam nog een andere broer binnenlopen en toen de eerste emoties wat temperde begon het meer op een familiereünie te lijken en hadden de mannen gewoon plezier met elkaar, het deed mijn broer zichtbaar goed. Ik heb wat nodige dingen met mijn schoonzus besproken, het is goed dat ik nu hier ben.

Reacties

Anoniem zei…
Wat mooi en moeilijk tegelijk.
Heel veel sterkte!
Lies
Emie zei…
Fijn Marthy om er te kunnen zijn voor de familie. Heel veel sterkte voor jullie allemaal.
In de weer zei…
Goed dat je nu hier bent Marthy en wat steun kan geven.
Herinneringen ophalen zo met de broers is ook van grote waarde.
Sterkte voor jullie allemaal.
Unknown zei…
De komende tijd sterkte met je broer en met elkaar een goed gesprek doet wonderen.
Ja moeilijke tijd.
anja zei…
Dit is dus de reden dat jij achterblijft als je man weer naar Frankrijk afreist. Veel sterkte de komende periode, mooi dat jullie zo'n goede band hebben met elkaar, dat zal je broer steun geven.
Ja, dat snap ik wel. Maar ook best ingrijpend. Fijn dat je er nu bent.
miekequilt zei…
Wat verdrietig Marthy. Fijn dat je nu hier bent en naar je broer kunt. Sterkte.
Sjoerd zei…
Soms hebben andere zaken voorrang. Dat moet ook zo zijn.
Mooi dat je kunt helpen, alleen al door er te zijn. Wel erg. Sterkte!
Jan uit Perth zei…
Ik sluit me graag aan in bovenstaande rij!
Bertiebo zei…
Wat erg, Marthy. En wat mooi dat jullie er voor elkaar kunnen zijn.
Sterkte samen Marthy. xxx
Ina zei…
Dat worden moeilijke dagen voor jou en je familie.
Wij wensen jou en je familie heel veel sterkte Marthy xxx
Griemmank zei…
Ellende wordt niet minder als iedereen erover gaat zitten huilen. Gezelschap, lachen en goeie afleiding is veel beter.
Petra1945 zei…
Mijn medeleven voor jullie allemaal. Hebben de artsen een termijn opgegeven? Blijf je voorlopig hier of heeft dat nog geen zin?
KnutzEls zei…
Samen huilen, lachen. Vandaag maak je de herinnering voor later. Sterkte voor allemaal.
Janny zei…
Sterkte voor de komende tijd, mooi en moeilijk tegelijk, familiebanden zijn zo belangrijk.
Elizabeth zei…
O, wat voel je dan de bloedband toch goed hè... Heel veel sterkte!