Doorgaan naar hoofdcontent

Jarig en een man die koken kan

Schoondochter is vandaag jarig en de laatste tien jaar waren wij er nooit op deze dag, zaten we altijd in Franrijk. Dus vanmorgen met een mooie bos bloemen op verjaardagsvisite en zo kon ik die lekkere taart nog even meepakken. Heerlijk, marsepeintaart bij de echte bakker vandaan, je kan er mij voor wakker maken.

Onze zoon die graag en goed kookt liet me deze schaal zien die in de koelkast stond. Zij krijgen vrienden op bezoek en dit gaat, met nog meer lekkere dingen vanavond op de barbecue. De ballen heten 'Moinkballs' en hij stuurde me de link want ik weet zeker dat zijn vader dit ook wel lekker zal vinden om op zijn mooie barbecue te garen. Thuis opende ik de link en ik was verrast, een kookblog met de naam 'De Man die Koken kan'

Ik heb even in de recepten geneusd en er staan heel wat lekkere tussen. Dus daar gaat de vrouw die koken kan ook plezier van hebben. 

Reacties

Bertiebo zei…
Misschien ook de vrouw die niet koken kan, ik ga even kijken
Marthy zei…
Veel lekkere salades, zomervoedsel.
Sjoerd zei…
Haha, ik kook ook het meeste thuis... Ik zal een gaan kijken daar.
Emie zei…
Wat gezellig dat je even op verjaarsvisite bent geweest. Gefeliciteerd met schoondochter.
Dat ziet er lekker uit en wat leuk dat je er dit jaar een keertje bij kon zijn :-)
Janny zei…
Dat lijkt mij ook lekker, leuk voor een feestje
Unknown zei…
Leuk dat je mijn site hebt gevonden! En dank voor de link er naartoe. Ik hoop dat je genoten hebt. kookon!
Marthy zei…
Ik weet zeker dat ik plezier ga krijgen van je recepten, vooral de salades lijken me erg lekker.