Doorgaan naar hoofdcontent

Spelletje

Nadat we  verleden week het repas en de jaar vergadering (die niet veel tijd vergt) achter de rug hadden  wilden de mannen nog een spelletje jeu de boules spelen en aangezien bij ons de enige echte boules baan van het dorp ligt kwam iedereen naar ons. Florence was de enige vrouw die ook wel mee wilde spelen, de andere vrouwen bleven liever in de schaduw van onze grote lindenboom zitten.

 Ondanks het warme weer werd er fanatiek gespeeld en er kwam zelfs nog een revanche. De Fransen genieten van dit spelletje, dat is duidelijk te zien. Ik heb zo maar wat foto's geschoten want ik genoot ook maar dan van mijn buren die zo lekker bezig waren. Kijk even mee!









Reacties

Emie zei…
Wat een enorme hoeveelheid mensen hebben jullie de afgelopen week over de vloer gehad en wat levert het mooie foto's op.
Bertiebo zei…
Dat geeft de sfeer heel goed weer denk ik. Heel erg leuke serie

Je ziet dat ze plezier hebben. Die laatste foto is echt leuk.
miekequilt zei…
Wat een mooie foto's heb je gemaakt. Ontspannen mensen met een balletje. Heerlijk toch
Annelies zei…
Ha ha, die mannen op dat randje, ernstig kijkend naar de ballen! Inderdaad een serieuze zaak.
Mooi op de foto vastgelegd 👍
Sjoerd zei…
Ik kan me voorstellen dat jullie je daar echt thuis voelen...
Zalig om ze zo bezig te zien! Jeu de boules is inderdaad 'serious business' in Franktijk (en België ook ten andere).
Ook leuk om die koppen weer terug te zien. Zo leuke mensen zijn dat. Wel apart, maar toch zeer gastvrij en vriendelijk. Wij hebben ook heel leuke herinneringen aan de repas.
natuurfreak3 zei…
Dat is echt leven als god in Frankrijk