Doorgaan naar hoofdcontent

Ik kom terug

Jullie zijn het niet van me gewend maar ik heb al een paar dagen niets van me laten horen. Het liep ook allemaal anders dan ik gedacht had. 13 Oktober stonden wij op het hoogste punt van een prachtig natuurpark in Ierland waar geen mens te zien was, de stilte heerste. En opeens ging de telefoon en die gaat echt niet veel bij mij dus wij waren stomverbaasd. Het was het Groene Hart ziekenhuis Gouda, of ik op 18 oktober geopereerd kon worden, eh....op 17 oktober tegen middernacht zouden wij vanuit Ierland aankomen op Schiphol. 

In een paar seconden moest ik beslissen wat ik zou doen en ik heb ja gezegd. Tegen deze operatie zit ik al jaren aan te hikken en toen ik in overleg met mijn arts eindelijk had besloten het te doen kwam de Corona om de hoek kijken. Aldus werd ik op dinsdag 18 oktober geopereerd en de donderdag erna uit het ziekenhuis ontslagen. Zaterdags ging het niet goed met mij en zondagmorgen vroeg kwam ik op de spoedeisende hulp terecht waarna ik weer opgenomen werd. Ik ga er niet teveel over zeggen maar het was veel pijn en het heeft me veel energie gekost. Dinsdag tegen de avond mocht ik weer naar huis. 

Het komt allemaal goed maar het zal wel een of twee weken duren voor ik weer ga bloggen, ik heb er gewoon de energie niet voor. Maar ik kom terug.

Reacties

Irene zei…
Een heftige thuiskomst zo, wens je heel veel sterkte en beterschap.
Neem je tijd om rustig beter te worden.

Wil je bedanken voor alle prachtige foto’s en reisverslagen die je deelt!
Ik geniet er altijd weer van, hoop dat het voor jullie helpt om daar op terug te kijken en na te genieten.
Hartelijke groet, Inge
Jolande zei…
Inderdaad heftig zeg.
Heel veel beterschap, doe rustig aan, je gezondheid is het belangrijkste.
Sjoerd zei…
Nou, dat was dan even een heftige terugkomst. Ik wens je heel veel sterkte en beterschap.
KnutzEls zei…
Wat heftig. Doe alles in je eigen tempo en natuurlijk veel beterschap.
Anoniem zei…
Hoi Marthy,wat een rollercoaster!
Hoop dat je snel hersteld en gauw weer je actieve leven kunt oppakken.
Lieve groet Thera
Ton zei…
Hoi Marthy, Dat was inderdaad wel even heel veel. Ik wens je een voorspoedig herstel. Met liefdevolle groeten Ton
Mevrouw W. zei…
Jammer dat het na de operatie niet helemaal goed ging.
Beterschap en neem de tijd om te herstellen.
Heel veel beterschap!!
Emie zei…
Neem alle tijd voor herstel, laat je maar een beetje verwennen. Beterschap!
Van harte beterschap gewenst.
Anoniem zei…
Beterschap!
Thérèse zei…
Een allerspoedigst herstel , Marthy. Sterkte!
miekequilt zei…
Ik miste je al een beetje en vroeg me af hoe het met je ging. Wat een gedoe allemaal. Ik hoop dat de operatie geslaagd is. En dan nu rustig aan naar beter worden. Lieve groet van ons allebei.
Van harte beterschap. Ik sluit me aan bij Mieke, ik vroeg mij ook af of er iets aan de hand was. Groeten voor jullie allebei, Mart en jij.
Judy zei…
Heel veel beterschap, Marthy!
Elizabeth zei…
Oeps, ik had al een voorgevoel dat er iets bijzonders was. Het is inderdaad nooit stil op je blog...
Nu moet je even goed om jezelf denken en je energie gebruiken om te herstellen.
Beterschap gewenst hoor!
Kees Smeding zei…
Sterkte Marthy en beterschap!

Anoniem zei…
Van harte beterschap🌺🌺
Adriana
Ach, ik vermoedde al iets. Je hebt nu het ergste achter de rug. Neem je rust, dat bloggen komt echt wel weer. Sterkte en beterschap!!
Janny zei…
Vervelend na zo'n heerlijke vakantie, hopelijk gaat het gauw beter, sterkte!
Lies zei…
'k Wens je 'gauw beter', na zo'n hectische periode.
Lie(f)s.
Jan uit Perth zei…
Hou je haaks, Marthy! xx
Marc Dufraing zei…
Ik miste je al een paar dagen - beterschap en rap terug - groeten uit het Zuiden
madelief zei…
Heel veel beterschap! Hopelijk brengt de operatie wat je er van verwachte en ben je snel weer de oude.
Dat is even schrikken zeg. Ik wens je veel beterschap Marthy. Hopelijk voel je je snel weer de oude. Liefs Alet
Marietje zei…
Dat is echt schrikken. Veel beterschap hoor!
Groetjes,
Annemarie
In de weer zei…
Wat heftig Marthy, het zet je leven op z’n kop.
Gun jezelf rustig de tijd voor herstel.
Sterkte.
anja zei…
Heftig! Neem je tijd, wij wachten (on)geduldig op een volgend bericht van je, waarin je dan vertelt dat je helemaal bent opgeknapt!
Marthy,
Karin en ik wensen je een vlug herstel. Veel liefs uit het tropische België,
Michiel
Bertiebo zei…
Jemig Marthy, wat een toestand. Je zult wel moe zijn, logisch dat je geen puf hebt. Sterkte hoor. Ik duim voor een snel herstel en dat je snel weer de oude bent!
Margriet zei…
Goh Marthy, wat een schrik! Ik wens je een heel snel herstel toe!We wachten gewoon rustig af tot je weer zover hersteld bent!
Tjonge Marthy, wat heftig!

Neem de tijd voor herstel. Veel beterschap en liefs,
Onliemie zei…
Oei Marthy, nu kom ik na heel lange tijd weer eens even piepen in Blogland en nu lees ik dit bericht bij jou. Hopelijk snel weer helemaal beter. Niet zo een fijne afsluiting van een prachtige reis. Ik duim voor je en veel liefs.
Liane de Vries zei…
Je verhalen lees ik altijd met heel veel plezier! Maar voor nu heel veel beterschap gewenst!!
Marcia zei…
Respect Marty, ...beterschap en dat herstel spoedig verloopt, ..je bent echt een bikkel!!
willy zei…
dat was heftig

van harte beterschap gewenst Marthy
Lida zei…
Beterschap Marthy! Ik hoop dat je snel weer de oude bent. 🍀
Vera zei…
Sterkte Marthy! Een voorspoedig herstel.
Vera