Doorgaan naar hoofdcontent

Kunstwerk

Weer teruggekomen uit Ierland heb ik eerst even een kleine blogpauze genomen. Zo intensief geblogd tijdens onze fietsvakantie en daarna onze rondreis door Ierland dat ik wat bloggen betreft even naar adem moest happen. Ik heb ook nog weinig inspiratie maar kan gelukkig terugvallen op foto's van prachtige muurschilderingen die we in Ierland zagen. Ook tijdens onze fietstocht zijn we er veel tegengekomen en die foto's ga ik de komende tijd eens per week laten zien.

Deze muurschildering vind ik wel de mooiste die we zagen. Ik nam de foto in de stad Waterford en het was niet de enige daar. Schitterend gemaakt zo op de hoek van een gebouw. De rimpels in dat oude gezicht, die gesloten oogleden en de kleuren die zijn gebruikt, een waar kunstwerk.

Reacties

In de weer zei…
Ja, die rimpels, ik zat ze net te bewonderen, gewoonweg prachtig !
Heel bijzonder ook, zo op een hoek gemaakt!
Jolande zei…
Prachtige mural.
Janny zei…
Mooi en heel knap gedaan!
Sjoerd zei…
Ook mooi de cijfers van de klok erbij. Een bijzonder kunstwerk.
Judy zei…
Wow dat is een hele mooie!
willy zei…
een heel kunstige mural Marthy

prettige dag gewenst

Elizabeth zei…
Heel mooi om te zien! En die blogpauze is begrijpelijk... Gewoon even rustig aan doen, het komt wel weer.
Lies zei…
Prachtig portret!
Lie(f)s.
Emie zei…
Fijn dat je weer blogt, ik miste je maar ik begrijp het wel hoor. Wat een schitterende muurschildering laat je ons zien. Fenomenaal!
bemar zei…
Inderdaad prachtig!