Doorgaan naar hoofdcontent

Onderweg weg naar....

We zijn onderweg naar Ierland. Vanmorgen om 7.40 uur in het vliegtuig gestapt en om 8.20 uur landden we al op Dublin Airport. Het voortraject naar en op Schiphol liep ook goed. Om half vijf stonden we bij Mart zijn beste vriend voor de deur die ons binnen een kwartier naar Schiphol bracht en voor de vertrekhal afzette. Erg prettig.

Niet veel wachtijd op Schiphol, klein half uurtje, we hadden online ingecheckt en handbagage. Eigelijk waren we veel te vroeg maar we moesten wel lang wachten voordat we koffie en een broodje konden krijgen.  En met onze e-readers hebben we de rest van de tijd gedood.

Op Dublin Airport stond er een huurauto voor ons klaar waarmee we een groot deel van Ierland gaan bekijken. We blijven twee weken weg en overnachten om de twee dagen in een andere bed & breakfast zodat we voldoende tijd hebben om een bepaalde regio te verkennen.
Dit gaat vast genieten worden.

Reacties

KnutzEls zei…
Heel veel plezier. Goeie reis.
Judy zei…
Mooi, Ierland! Veel plezier!
Anoniem zei…
Dat is leuk!! Fijn dat alles goed ging. En nu op pad om Ierland te ontdekken. Fijn dat jullie een huurauto hebben, dan zit het stuur tenminste aan de goede kant.
miekequilt zei…
Anoniem ben ik: miekequilt
Wat heerlijk Marthy. Fijne vakantie. Geniet ervan!
Wat een mooie route gaan jullie rijden. Veel plezier.
Heb aan jullie gedacht, toen ik me vannacht nog een keertje omdraaide😜 Een hele mooie vakantie, hoor. Ik kijk al uit naar alle verhalen!
Emie zei…
Wat heerlijk, heel veel reis plezier en wat fijn dat je ons mee laat genieten.
Janny zei…
We wensen jullie een heel fijne vakantie toe, het lijkt me prachtig daar!
Mevrouw W. zei…
Heerlijk! Een hele fijne vakantie gewenst!
Jolande zei…
Ik wens jullie een hele fijne vakantie en kijk al uit naar de foto's. De route die jullie nemen lijkt heel erg op de reis die wij ook nog steeds op ons lijstje hebben staan, dus dat maakt me extra benieuwd.
Veilige kilometers gewenst.
Sjoerd zei…
Ik wens jullie een hel fijne vakantie. Ik hoop dat we veel mooie foto's te zien krijgen.
Fijne vakantie, veel plezier!
Elizabeth zei…
Jullie hebben de smaak te pakken... Geniet ervan!
MarijkeO zei…
Heel veel plezier in Ierland, een relaxt en prachtig land met geweldige mensen vol humor.
In de weer zei…
Een hele fijne vakantie, genieten wordt het vast en zeker !
madelief zei…
Wat leuk! Afgelopen zomer hebben wij deze route ook gedaan.
Alles per boot en we hadden onze tent mee. Prachtige reis gewenst!
Lies zei…
Geniet van het mooie daar!
Jàààren geleden zag ik ook het zuiden van Ierland. Beklijvend mooi!
Lie(f)s.
Jan uit Perth zei…
Wat een zalige tocht: geniet ervan!!!
Veel plezier toegewenst. Lijkt me geweldig daar!
bemar zei…
Fantastisch lijkt me het, we zien vast de foto's op je blog. Veel plezier!
Bertiebo zei…
Dat wordt geweldig, ik verheug me op je verslagen
Vera zei…
Heel véél plezier!

Vera