Doorgaan naar hoofdcontent

Saar

Vandaag was ons jongste kleinkind jarig, kleindochter Saar. Negen jaar werd ze en als enig meisje tussen drie kleinzonen genieten we altijd een beetje extra van haar. In de loop der jaren zijn er al heel wat foto's van haar op mijn blog verschenen en ik heb er vandaag een kleine collage van gemaakt. 

Haar laatste schoolfoto laat zien dat het al een hele jongedame wordt. Ze doet het lekker op school en kan zich altijd vermaken. Ze knutselt graag en dat is niet zo gek met een moeder die erg creatief is. Ik ben altijd nieuwsgierig wat er van mijn kleinkinderen gaat worden, hoe ze zich gaan ontwikkelen in het leven dus daarom hoop ik oud te worden om dat mee te mogen maken.

Reacties

Gefeliciteerd hoor, met de verjaardag van de alweer negenjarige Saar! Leuk om die kinderkoppies zo te zien veranderen maar toch blijft het duidelijk te zien dat het om jullie Saar gaat. Genieten!
Judy zei…
Gefeliciteerd! Wat een supermeid!
Wat enig, die foto's zo op rij. Van harte proficiat met jullie kleine/grote meid!
KnutzEls zei…
Zo leuk om haar op die foto's groter te zien worden.
Mevrouw W. zei…
Van harte gefeliciteerd!
Jolande zei…
Van harte gefeliciteerd met Saar.
Wat een enige fotocollage.
En ik hoop van harte dat je heel oud zult worden om mee te mogen maken wat je kleinkinderen zullen gaan worden en meemaken in hun leven.
In de weer zei…
Hartelijk gefeliciteerd oma en ook opa natuurlijk.
Fijn om dit allemaal mee te mogen maken en hopelijk nog heel wat jaren hierna.
Bertiebo zei…
Gefeliciteerd met Saar en ik hoop dat je heel veel van haar mee mag maken!Bettie
Janny zei…
Gefeliciteerd met de verjaardag van jullie kleindochter!
Annelies zei…
Van harte gefeliciteerd ! Al een hele dame.
Emie zei…
Wat een leuk meisje en ja, wat is ze al groot! Gefeliciteerd voor haar en de hele familie. Toevallig had ik vandaag ook een blogje over kleindochters en hoe snel ze groot worden. We hopen er nog lang van te kunnen genieten.
Van harte gefeliciteerd met jullie kleindochter Marthy.
En dat jullie nog vele jaren van haar mogen genieten!!!
bemar zei…
Gefeliciteerd met je kleindochter, Saar, zeker een hele dame. De jaren vliegen hè!
miekequilt zei…
Gefeliciteerd met Saar. Wat een leuke foto’s laat je zien. Ik hoop dat de jarige en haar visite een leuke dag hebben gehad.
Lies zei…
Toffe meid! GefeLIESiteerd!
Elizabeth zei…
Ja, kleine meisjes worden groot! Hartelijk gefeliciteerd met Saar...
Leuk, die fotocollage!
Marietje zei…
Ja het wordt echt al een grote meid zeg! En leuk die collage. We hopen inderdaad dat het ons gegeven wordt dat we ze zien opgroeien en daar moeten gewoon we ook gewoon vanuit gaan.
Hier zijn we net opa en oma geworden van een kleindochter. Wel 10 weken te vroeg maar ze doet het goed.

Groetjes,
Annemarie
willy zei…
gefeliciteerd met Saar

en die fotocollage is heel knap

groeten