Doorgaan naar hoofdcontent

Houden van wijn is houden van het leven

Hetzelfde gebouw waarop de mieren waren geschilderd had aan de zijkant een laaddeur met deze muurschildering. Ik vond hem leuk, hij past wel bij mij. Ik houd van een glaasje wijn en ik hou van het leven. Sinds onze pensionering drinken wij iedere avond bij het eten een glas wijn en daar genieten we van dus die gewoonte blijven we voortzetten.

Als wij in Frankrijk zijn drinken we altijd Ardèche wijn, daar wijken we niet van af. We sponsoren onze wijnboeren.

Reacties

Judy zei…
Heerlijke gewoonte! Proost!
KnutzEls zei…
Wij drinken ook bijna elke avond een glaasje. Prima gewoonte, proost.
Sjoerd zei…
Ik ben een hele tijd geleden gestopt met het nuttigen van alcohol, nadat mijn huisarts het fraai uitdrukte: Het drinken van een glas wijn kan weinig kwaad, maar er is nog niemand ziek geworden van het niet drinken van dat glas wijn.
Sjoerd zei…
Het kan geen kwaad en het is een mooie mural, maar ik drink al een hele tijd geen alcohol meer, en dat bevalt ook prima.
miekequilt zei…
Heerlijk, Marthy. Twee fijne gewoontes, houd ze maar lang vol.
In de weer zei…
Mooi is de muurschildering en mooi ook die vaste gewoontes !