Doorgaan naar hoofdcontent

Koken voor acht

Er moest natuurlijk tijdens de fotoweek iedere avond gegeten worden door acht mensen dus er was afgesproken dat iedereen een keer zou koken. Leuk want zo kregen we een gevarieerd aanbod van maaltijden. Iedereen had zijn lijstje met boodschappen van te voren mogen indienen dus er was al veel in huis gehaald en zo hoefden alleen de vers producten nog gekocht te worden.

Hier werd Babipangang met perzik gemaakt, wat erg lekker was. Ik heb het recept gekregen.

We hadden warm weer dus we konden iedere avond buiten eten waar we na de maaltijd met een paar mensen vaak nog lang bleven zitten. Hier zitten we met zijn allen aan tafel en toch werd er een foto genomen. Dat kan als je met fotografen op pad ben. Toestel op statief en de timer instellen en dan een sprintje naar je stoel. Klik!

Reacties

Sjoerd zei…
Lijkt me ook best wel gezellig om op die manier met elkaar op te trekken. Acht mensen kunnen aardig wat naar binnen werken.
Judy zei…
Ziet er heerlijk uit! En reuze handig, zo'n foto met timer, ik zie de fotograaf rennen in gedachten. :)
In de weer zei…
Een en al gezelligheid !
miekequilt zei…
Wat een goed idee om zo het koken te verdelen. En natuurlijk hielp iedereen mee, dat maakt de gezelligheid nog groter.
Wat een fijne plek om te eten. En samen koken vind ik altijd erg leuk om te doen.
Gezellige club zo aan tafel met elkaar en met mooi ‘buitenweer’ wordt alles nòg gezelliger!
Janny zei…
Het ziet er lekker en gezellig uit, fijn dat het weer meewerkte en jullie lekker buiten konden zitten.
Elizabeth zei…
Dat is wel even een kleine uitdaging, maar fijn dat veel boodschappen al in huis waren.
Buiten met elkaar eten heeft wel iets extra's!
Bertiebo zei…
Gezellig en vast lekker!
Wat een geweldig leuke week hebben jullie zo samen
Jolande zei…
Ik ben een lastige eter, dus zoiets zou helemaal niets voor mij zijn, maar het ziet er wel heel gezellig uit.
Emie zei…
Lange tafels, smakelijke maaltijden en goed gezelschap. Ik hou er van.
KnutzEls zei…
Gezellig zo met zn allen en elke verrassing wat er op tafel komt.
Lies zei…
Ziet er héél gezellig uit!
Lie(f)s.