Doorgaan naar hoofdcontent

Bouwbespreking

We gingen naar Scheveningen vanmiddag voor een bouwbespreking. Oudste kleinzoon Thijs, inmiddels 13 jaar, krijgt een kamer in de garage die zijn opa grotendeel gaat bouwen. Zijn broertje Sebas kan dan doorschuiven naar de grotere kamer van Thijs. Maar eerst maakten we een duinwandeling waarbij de jongens dan altijd even naar de uitzichttoren willen lopen. Vriendje Leander was er ook bij en een normale foto van drie van die jongens maken is er niet bij. Ze willen alleen maar stoeien en gek doen. Nou, vooruit dan maar, oma maakt wel foto's.


Op een bevroren vennetje probeerde opa even of het ijs sterk genoeg was waarna de jongens er even lekker op gespeeld hebben. De zon was rond de middag al zo warm dat we bij de watertoren  buiten op het terras koffie konden drinken.


Reacties

Jeanne zei…
Wat is het genieten van het heerlijke winterse weer Marthy!
Marthy zei…
Die zon blijft maar schijnen en wat wordt ie al warm, zo lekker.
In de weer zei…
Heerlijk dat zonnetje, vandaag ook weer gefietst en ik heb het idee dat m'n gezicht al een beetje gaat kleuren.
Sjoerd zei…
Ik hou wel van dit lekkere winterweer. Dat mag voor mij wel even blijven.
Bertiebo zei…
Oma maakte hele leuke foto's
Marthy zei…
Haha, Toos, wat een heerlijk idee.
Marthy zei…
Vanmorgen wat grauw hier, ik had op meer zon gehoopt.
Marthy zei…
Ik probeer de kleinkinderen nu zoveel mogelijk te zien en te fotograferen, Bertie. Mooie herinneringen voor als ik straks ze weer voor langere tijd niet zie.
Vera zei…
Oh ja dat gek doen herinner ik mij ook nog van mijn zoon! Pffff, geen ene foto waar hij normaal op stond op deze leeftijd
Marthy zei…
Het zijn net clowns!
Mooi, die dromerige foto van Thijs
Marthy zei…
Hij kan gelukkig ook heel rustig zijn;-)
Gekke foto's zijn ook leuke foto's :-)
Vlimbouter zei…
Het plezier spat van hun snoetjes. Leuke foto's.