Doorgaan naar hoofdcontent

Terug naar Nederland

Vandaag zijn we terug gevlogen naar Nederland. De zus van Mart en haar man haalden ons op van Schiphol en voordat ze ons naar huis brachten aten we nog bij hen. We hadden heel wat bij te praten, zij liepen dit voorjaar immers van Vezelay in Frankrijk naar Santiago in Spanje, 1844 km. Daar zijn wij maar kleine jongens bij. 

Maar iedereen loopt zijn eigen Camino, het maakt niet uit hoe snel je loopt en welke afstand. Wij vonden het een geweldige ervaring.  Het wandelen zelf, iedere dag een flinke afstand afleggen maar ook het contact met andere wandelaars die vanuit de hele wereld komen om hetzelfde te beleven als jij.

Ook de voldoening dat mijn lichaam dit aan kon is voor mij heel belangrijk geweest. Dit stimuleert me om te blijven lopen, minstens tot mijn tachtigste.
😄

Reacties

Knap hoor! hebben jullie toch maar even gedaan. Ooit hoop ik hem ook te lopen :-)
In de weer zei…
Welkom thuis. Hier begint het andere genieten weer met kinderen en kleinkinderen een mooie winter tegemoet.
KnutzEls zei…
Dat zal zeker een voldaan gevoel geven. Mooi grdaan!
Welkom thuis, nu kan het grote uitrusten beginnen!
Onliemie zei…
Heel knappe prestatie en nu inderdaad weer van de familie in Nederland genieten. Voor je het weet is het lente en trekken jullie weer richting Ardèche. Een fijne tijd in Nederland!
Bertiebo zei…
Leuk ook dat we mee mochten kijken
Ageeth Mooij zei…
Bedankt voor het delen Marthy!
miekequilt zei…
Welkom terug. Nu alle indrukken verwerken en genieten van alles en iedereen in Nederland.
Emie zei…
En dan nu de Nederlandse draad weer oppakken. Ook weer fijn.
Sjoerd zei…
Welkom terug in Nederland, ik vind het een hele prestatie die ik jullie (helaas) niet na kan doen.
Wieneke zei…
Onvergetelijke ervaring! Maar in Nederland is er ook weer van alles te doen en te beleven. Tot heel lang na je tachtigste, hoor :-)