Doorgaan naar hoofdcontent

Herinnering aan onze tocht

Toen we eergisteren door Porto liepen te wandelen kwamen langs het kleine winkeltje van een pottenbakster, ze maakte prachtige dingen. Ik zag bijvoorbeeld een hele mooie schaal die ik wel had willen kopen maar hij was nogal teer en ik was bang dat hij zou breken onderweg en in een van onze rugzakken kon hij er zeker niet meer bij. 
Ik troostte me met dit aardige tegeltje als herinnering aan onze tocht. Het is een impressie van de kathedraal van Porto maar het mooie is dat de kathedraal van Santiago ook twee vierkante torens heeft. Je loopt een camino altijd van kathedraal naar kathedraal dus dit tegeltje leek ons wel toepasselijk. 


We zijn nu bezig om ons normale leven weer op te pakken alhoewel we de gedachte aan onze tocht proberen vast te houden. Ik wil jullie allemaal bedanken voor de lieve en leuke reacties op mijn blogposts van de laatste weken. Jammer, maar ik had geen tijd om terug te reageren, het kostte vaak al veel moeite en ook tijd om iedere dag mijn post te maken. Ik ga de komende dagen eens bij jullie buurten en bijlezen.

Reacties

Wat een mooi aandenken voor thuis na die mooie reis. Groetjes
Ageeth Mooij zei…
Mooi! Zo’n aandenken is fijn.
KnutzEls zei…
Mooi symbolisch souvenir.
Elizabeth zei…
Ja, jullie hebben een heel bijzondere tocht gemaakt. Dat hebben we als lezers denk ik ook wel aangevoeld. En ik vond het geweldig om via de foto's e.e.a. te zien!
In de weer zei…
Ik vind het al verschrikkelijk knap dat je elke dag een bericht op je blog hebt gezet.
Prachtig tegeltje, mooie herinnering Marthy aan een mooie tocht.
Ik had ook echt geen reactie(s) terug verwacht, was al zó blij met je dagelijkse verslag!
Ik vond het erg leuk om jullie te kunnen volgen. Knap dat je dat voor elkaar hebt gekregen. Prachtig tegeltje trouwens!
Sjoerd zei…
Wie denk nou ook aan reageren als je in the middle of nowhere zit...
Marthy zei…
Fijn dat jullie het allemaal zo waarderen dat ik verslag heb gedaan van onze tocht.
Ik vond het ontzettend leuk om jullie volgen. Het tegeltje is een mooi aandenken. Fijn weekend daar Marthy!
Wat een leuk souvenir. Heel symbolisch.
Vera zei…
Prachtig souvenir van zo'n tocht inclusief al jullie fijne ontmoetingen onderweg! Heerlijk om te lezen, waarvoor ook bedankt 💋