Doorgaan naar hoofdcontent

Fotogeniek

Ik deed een rondje dorp voor wat foto's. Dit bankje staat op het terras bij ons vakantiehuis, komt uit de grote leefkeuken van het ouderlijk huis van Mart. De mooie pot is van een brocante markt en de grote tor ervoor hoort hier gewoon thuis. 

Een verloren hoekje aan de zijkant van het huis van onze buren, ons grote slaapkamerraam kijkt er op uit. Geen slecht uitzicht.

En deze mooie lichtblauwe hortensia groeit bij een trap naar het huis van buurvrouw Michèle. 
Ja, ik woon in een fotogeniek dorp.

Reacties

miekequilt zei…
Wat een mooie foto's. Fijn dat je ziet hoe mooi het is en ons laat meegenieten.
Bertiebo zei…
Ja dat ben ik roerend met je eens!
KnutzEls zei…
En wij mogen mee genieten.
Sjoerd zei…
Je bent er niet voor niets gaan wonen. Mooie foto's.
Emie zei…
Bij mij staan in precies zo'n pot de pollepels op het aanrecht.
Marthy zei…
Goede smaak, haha.
Onliemie zei…
Wees daar maar zeker van dat je op een mooie plek woont. Mij hoef je niet te overtuigen. ;-)
Marleen zei…
Heel fijn om dit moois te zien Marthy!
Ageeth Mooij zei…
Prachtig Marthy!
Erg fotogeniek! Dat ben ik helemaal met je eens!