Doorgaan naar hoofdcontent

Vlijtige planten

Normaal heb ik in dit rek altijd Vlijtige Liesjes staan maar die kon ik nergens meer krijgen dus kocht ik deze en ik moet zeggen, ze zijn ook heel vlijtig, vormen al volop knoppen. 

Nadat we gisteren met zijn vieren nog een leuke dag bij vrienden hadden zijn zus en zwager vanmorgen weer naar Nederland vertrokken. Ze hebben volgens eigen zeggen twee fijne weken gehad en wij ook met hen. Ondertussen zijn er hier twee grote wassen gedraaid en staat het vakantiehuis er weer proper bij. Zaterdag komen de eerste gasten.

Reacties

Emie zei…
Fijn dat gasten ook de weg naar jullie weer weten te vinden. Je hebt zus en zwager vast een beetje verwend, vergeet ook je zelf niet, hè!
Bertiebo zei…
Nou inderdaad, precies wat Emie zegt
Marthy zei…
Lief dat jullie aan me denken. Geen zorgen, ik kan heel goed mijn ontspanning nemen. Ga na de lunch zelfs altijd een half uurtje slapen.
Coby zei…
Succes met de eerste gasten
Willy zei…
Fijn dat jullie weer helemaal op orde zijn en gasten mogen ontvangen. De plantjes staan prachtig op het leuke rek.
Wat een leuk plaatje geeft dit zo. Succes weer met het verhuren van jullie accommodatie.
Anoniem zei…
Hetz zijn mandavil dipladenia,s
Sjoerd zei…
Klaar voor een nieuwe start in een nieuw seizoen. Succes. Volgens mij is dat een Dipladenia Sundaville of Mandevilla
Onliemie zei…
Amaai dat is zo'n schoon rek! Instant verliefd er op. Ik weet niet hoe de plantjes heten die je kocht maar het zijn flinkerds. Ze bloeien een hele zomer. Makkelijker dan geraniums want die krijg ik nooit echt mooi. Of beter hou ik niet mooi. Ligt aan mij hoor.
Fijn dat jullie gasten krijgen. Het wordt weer een beetje meer als vanouds. Geniet daar maar een beetje voor mij mee. Voorlopig ziet het er niet naar uit dat ik dat genieten van jou kan overnemen. :-(
KnutzEls zei…
Terug naar normaal. Nooit gedacht dat we dat zo zouden missen. Gewoon geniet van wat planten, de zon en al het andere. ;-) ;-)
miekequilt zei…
Wat een enig plantenrekken. De planten horen er gewoon op. En wat fijn dat jullie weer gasten krijgen.
Marlou zei…
Bonjour Marthy,

dit zijn ook mooitjes.
Vlijtige Liesjes staan graag in de schaduw, maar deze niet meen ik.
Die doen het lekker in de zon.
Hier ga je heel lang plezier van beleven!!

groetjes van Marlou

Wat een geweldig plantenrek!
Ik ben blij dat gasten jullie weer weten te vinden. En wat zullen ze weer genieten.