Doorgaan naar hoofdcontent

Restmateriaal uit de natuur

Toen we laatst met zus en zwager naar Intre liepen zagen we op de terug weg dit hek. Prachtig vind ik het. gewoon gemaakt van kaal gemaakte takken, er komt geen winkel aan te pas. Om ons heen zie ik dat meer, onze buren zullen niet snel iets kopen als ze het met restmateriaal uit de natuur kunnen maken. 

Ik ben de enige hier die van die gedraaide metalen tomatenstokken gebruikt, de rest zet een stevige tak in de grond en bindt zijn tomaten er aan, Ook bamboestokken voor bonen zie je hier nergens, wij gebruiken ze ook niet, er groeit hier genoeg om ze zelf te maken. Ik kijk daarom tijdens het wandelen altijd graag bij een ander in de moestuin, je doet vaak goed ideeën op.

Reacties

KnutzEls zei…
En zoiets is nooit een aanfluiting. Dat kan je van zo'n Gammaschutting niet altijd zeggen....
Past daar helemaal!
Marthy zei…
Goed gezien, Els.
Gewoon mooi - mooi gewoon.
miekequilt zei…
Wat een mooi hek. Leuk om op zulke dingen te letten en je te laten inspireren.
Emie zei…
Fantastisch hek en wat een inspiratie levert het op.
Onliemie zei…
Bovendien ook nog eens de mooiste, die afrasteringen van "sprokkelhout".
Sjoerd zei…
En dat ziet er meteen een stuk natuurlijker uit ook.
Willy zei…
Prachtig hekwerk. Ik vind die Zweedse schuine afrasteringen ook zo mooi.
Lut en Luc zei…
Dit doe ik ook. Gluren bij de buren.......in de tuin. Soms staat de eigenaar vlak bij en heb ik hem of haar niet opgemerkt omdat ik zo geconcentreerd ben op de planten.
Jolande zei…
Het ziet er mooi en natuurlijk uit.
Gewoon hartstikke mooi...Ik zou zo willen ruilen (-:
Elizabeth zei…
O ja, dat is zeker mooi! Onze schaapjes zouden er tussendoor piepen, maar als visuele afscheiding of klimgeleider is het prachtig!