Doorgaan naar hoofdcontent

Toch nog mogelijk

We krijgen straks weer nieuwe gasten in het vakantiehuis en als laatste zet ik er altijd een vaas met bloemen neer, dat vind ik een teken van gastvrijheid. En een potje van mijn eigengemaakte jam natuurlijk. De gasten van verleden week hadden een paar dagen voor hun komst geannuleerd, het was de eerste keer dat ons dit overkwam. Al die tijd zo voorzichtig geweest, schreven ze en dan krijgen we nu nog corona. Doodziek waren ze er van. Het zal je toch gebeuren. Ik heb onmiddellijk hun aanbetaling teruggestort, dat staat trouwens op de site van het vakantiehuis vermeld. We hoeven geen geld te verdienen aan mensen die ziek worden, dat is al erg genoeg. 

Reacties

Emie zei…
Wat ziet dat er welkom uit! De gasten zullen het zeker waarderen.
KnutzEls zei…
Dat is zeker gastvrij. Altijd een goed begin van een vakantie.
Bertiebo zei…
Dat is aardig. Wat zijn dat voor blauwe bloemetjesbollen?
John zei…
Dat is een heel erg fijn welkom zo zeg. Ja, ziek worden kies je niet voor. Netjes dat je de aanbetaling hebt terug gestort.
miekequilt zei…
Wat jammer voor jullie ( gasten ). Die twee blauwe bollen heb ik ook!! Precies dezelfde! Járen geleden in Londen gekocht als Chinese ( of Japanse ) geluksballen. Veel plezier met de nieuwe gasten.
Anoniem zei…
Gooi die onderste reactie er maar af, Marthy. Het ene moment lukt reageren niet, het andere moment gebeurt het twee keer.
Sjoerd zei…
Jammer dat je een vakantie zo kunt missen, wellicht komen ze een andere keer toch nog eens logeren.
Judy zei…
Dat ziet er leuk en verwelkomend uit! Jammer van die afzeggers, maar begrijpelijk.
Wat een mooi welkom zo voor de nieuwe gasten. Ik heb je blog net via Mieke's blog ontdekt.
Marthy zei…
Kon ik net Bertie alleen maar Anoniem beantwoorden en nu bij jou lukt het wel weer met Google. Grrrr!!!!
Marthy zei…
Ik heb ze al jaren, ze van van steen. Lees de reactie van Mieke even!
Mooi stilleven tegen die mooie muur als achtergrond!
Lies zei…
Superlief van je (2 keer)!
Lie(f)s.
Marthy zei…
Van harte welkom, Conny. Leuk dat je meeleest.
Edward McDunn zei…
Goh, wél erg sneu voor die mensen, maar het kan gebeuren hè?
Jij verwend je gasten wel hoor.
bemar zei…
Ik geloof dat iedereen een keer aan de beurt komt. Wij hebben het in maart ook gehad, niet heel erg ziek van geweest gelukkig maar wel een vervelend langdurig hoestje. Die bloemen doen het echt als je binnenkomt, weet ik dan toch uit ervaring. Bij ons had je dahlia's neergezet!
Dat ziet er mooi en super gastvrij uit Marthy! Een van onze eerste gasten had ook Corona en die heb ik natuurlijk ook terug betaald. Al balen genoeg dat je ziek bent en ook je vakantie niet door kan gaan.