Doorgaan naar hoofdcontent

Jarig

De weergoden zijn mij goed gezind, een stralende dag zon op mijn verjaardag. Dat maakt het al feestelijk want we zijn na deze sombere winter niet veel meer gewend. Drieënzeventig ben ik vandaag geworden en ik moet eerlijk zeggen dat ik  nog steeds een beetje moeite heb met die zeven. Maar goed, voordat ik tachtig ben en dat hoop ik wel te worden zal ik er wel aan gewend zijn. 

Gisteren zijn de (klein)kinderen geweest en we hebben met elkaar gegeten. Ik had een grote pan  stoofvlees gemaakt en die was helemaal leeg dus gesmaakt heeft het. Vanmiddag komt er een zus van mij en een zus van Mart met hun partners, meer bezoek wil ik nog niet. Donderdag krijg ik weer een niersteenvergruizing en dan volgt een CT scan dus als ik nu een besmetting zou oplopen kan ik die afspraken wel vergeten.

Maar ook met minder visite voel ik me toch ontzettend jarig hoor. Heel veel e-mails en appjes met felicitaties en dan nog al die vrolijke kaarten met goede wensen. Bedankt allemaal, ook degene wiens kaartje misschien morgen nog in de bus valt.

Reacties

Nogmaals gefeliciteerd en een fijne dag!!
Onliemie zei…
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Het zonnetje viert in ieder geval goed mee. Een heel fijne dag gewenst. xxx
KnutzEls zei…
Gewoon doorgaan.... 🤗
Op naar een niergruisvrij jaar!
Sjoerd zei…
Een fantastische dag om jarig te zijn...
Bertiebo zei…
Nogmaals gefeliciteerd!
Wat een vrolijkheid op de foto. Fijn om zo verwend te zijn. Geniet nog van het staartje van je verjaardag.
Van harte gefeliciteerd 🎊🎉🎂
willy zei…
mijn welgemeende gelukwensen Marthy
In de weer zei…
Lijkt me dat het een heel leuke verjaardag was Marthy.
Schitterend weer en fijne visite, heerlijk toch.
Sterkte a.s donderdag met de niersteenvergruizing.
Mooi scrabbel woord :-)
Lies zei…
Een late gefeLIESiteerd!
'k Heb leren leven met die 7...!
Jan uit Perth zei…
Van harte, Marthy!
Judy zei…
Nog van harte gefeliciteerd, Marthy!
Elizabeth zei…
Nog van harte gefeliciteerd! En je hebt gelijk met even beperkt bezoek hoor...
Sterkte a.s. donderdag!
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Begrijp ik goed dat je deze reactie dus niet in je mailbox te zien krijgt? Zoiets blijft mij toch dwars zitten ; )

Ik vind even 'Melding sturen' aan en kijk of het bij mij wel werkt.
Marthy zei…
Nou ja zeg, deze krijg ik dus wel binnen maar ik moest hem wel zelf publiceren en normaal staat dat bij mij na twee dagen ingesteld.
Wat apart allemaal Marthy. Soms zijn Blogspots wegen ook ondoorgrondelijk ; )
N.B. Ik krijg zelf keurig de reacties naar aanleiding van eerdere reacties in mijn mailbox!
Marthy zei…
Ook deze moet ik weer zelf publiceren. Ik wacht het wel een poosje af, misschien hersteld het zichzelf wel. Als ik veel zin heb installeer ik wel weer een nieuw thema, misschien dat dat helpt. Maar in ieder geval bedankt voor de felicitaties.
miekequilt zei…
Wel verdorie, ben ik gewoon vergeten je te feliciteren. Nou, alsnog dan, lieve Marthy, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Marthy zei…
Geeft niet Mieke, ben ik gelukkig niet de enige die wel (eens) wat vergeet. Dank je wel.