Doorgaan naar hoofdcontent

Vendu

Verrast waren we toen we langs dit huis reden en zagen dat er een aannemer bezig was. Het stond namelijk al een eeuwigheid te koop, al voordat wij hier kwamen wonen zelfs en dat is bijna dertig jaar geleden. Ik vond het altijd jammer dat zo'n lief huisje daar zo verlaten stond. Als we een poosje in Nederland geweest waren en er dan langs reden als we terugkwamen keken we altijd even of het al verkocht was. Ik blogde er jaren geleden al eens over, kijk hier maar even.

Wat fijn dat er iemand nog wat in dit huis zag. En het wordt goed aan gepakt, geen doe het zelver maar iemand die voldoende geld heeft om een aannemer in de hand te nemen. 

Het bordje À Vendre is helemaal verweerd, bijna niet meer te lezen. Ach, het mag er nu af. We zijn natuurlijk stik nieuwsgierig hoe het er uit zal zien als we de volgende keer terugkomen. Hopelijk zal er dan al veel meer te zien.

Reacties

Emie zei…
Blijf ons op de hoogte houden van de voortgang, ben net zo benieuwd als jij!
Sjoerd zei…
Ik snap niet dat daar alles leeg blijft staan, want wat wil je nog meer...
Marthy zei…
Er staat hier niet veel te koop hoor Sjoerd, echt niet. Wel veel tijdelijk leeg, er zijn nu eenmaal veel tweede huizen op het platteland van Frankrijk.
KnutzEls zei…
Daar heeft de aannemer nog zijn handen vol aan. Fijn dat het weer bewoond gaat worden.
Janny zei…
Mooi dat iemand het ziet zitten, er zal veel aan gedaan moeten worden!
In de weer zei…
Leuk om de vorderingen te zien !
willy zei…
daar is wel nog veel werk aan Marthy

bij ons stijgen de bouwprijzen bijzonder snel

is dit daar ook zo

fijne zondagavond
miekequilt zei…
Ik heb even bij je linkje gekeken, wat een leuk huis met dat terras. Hopelijk wordt het in stijl opgeknapt.
Lies zei…
'k Vermoed dat het heel mooi wordt!
Lie(f)s.
Daar word ik blij van. ben benieuwd hoe het wordt!
Wat mooi en dat na al die jaren. Ze hebben een schitterend uitzicht in ieder geval!
schrijfsels zei…
ben benieuwd naar het resultaat
Elizabeth zei…
Dat vind ik nu geweldig... In Nederland zou het allang gesloopt zijn!
Margriet zei…
Eind goed al goed voor dit huis! Ben benieuwd hoe het eindresultaat zal zijn, maar daar blog je vast nog eens over
Liesbethblogt zei…
O ik hou van dat verweerde, maar nog beter dat het niet totaal zal vergaan.
Onliemie zei…
Hopelijk voldoende tuin aan de achterkant om van het mooie uitzicht te genieten? En dicht aan de straat? Druk zal die wel niet echt zijn zeker? Laat je ons mee genieten van de verbouwingen? Je hebt me nieuwsgierig gemaakt. :-)