Doorgaan naar hoofdcontent

Creatieveling

Ik niet hoor maar mijn kapster Lenny is een ontzettend creatief mens. Behalve dat ze heel goed kan knippen, ze doet mijn haar al veertig jaar, is ze ook beeldhouwster en pottenbakker. En ze versiert haar kapsalon altijd zo leuk. Meestal heeft ze twee van deze koppen staan en die kleed ze telkens weer anders aan. Ze moet volgens mij een grote hoevelheid spullen hebben om dat te doen, zelf zegt ze dat dat wel meevalt maar ze kan ook van niets iets maken. Iedere keer als ik bij haar binnenkom ben ik weer verrast.

Ze heeft twee ramen in de salon en in de vensterbanken creëert ze ook telkens weer iets nieuw.

Met een paar takken en wat kunstbloemen maakte ze deze keer weer de leukste etalages. Iedere keer is het weer totoaal anders en met feestdagen en bijvoorbeeld Sinterklaas maakt ze er ware kunstwerken van, heerlijk om naar te kijken. Dus jullie begrijpen, ik ga met plezier naar deze kapsalon.

Reacties

Ik neem aan, dat ze naast zo creatief ook handig met de schaar is!
Judy zei…
Ontzettend leuk allemaal!
Emie zei…
De lente krijgt bij jouw kapster extra aandacht, heerlijk om te zien.
Sjoerd zei…
Leuk toch dat ze ook hierbij haar creativiteit gebruikt.
John zei…
Fijn ook dat ze haar creativiteit kwijt kan.
Charlie zei…
Een heel bijzondere kapster met al die creativiteit!
Janny zei…
Gezellig om naar te kijken als je in de stoel zit!
Ger zei…
Jij niet creatief......hoe komen al die prachtige foto's dan tot stand...
Maar jou kapster ook hoor, dat kunstig en frivool gemaakte hoedje op schoonheid van kappersmodel mag er ook zijn!
Jolande zei…
Geweldig leuk om naar zo'n kapster te gaan.
willy zei…
je kapster is wel heel creatief bezig Marthy

mooi wat je ons hier toont

prettige dag
miekequilt zei…
Wat een leuke en creatieve vrouw. Kom je al 40 jaar bij dezelfde kapster? Ik denk dat ik in mijn hele leven wel 40 kapsters heb gehad.
Lies zei…
Heel creatieve madam!
Lie(f)s.
bemar zei…
Leuk om te zien. Heb je meteen iets te doen als je moet wachten
Elizabeth zei…
Wow, dat is zeker creatief! Ik vind het leuk bedacht...