Doorgaan naar hoofdcontent

Murals aan de kust

Ergens onderweg naar onze volgende overnachtingsplek zagen we deze schitterende mural. Het kunstwerk want zo mag je dit wel noemen was geschilderd op opgestapelde containers.

Een stukje verderop tussen het fietspad en de departementale weg weer een, zo te zien is het bouwwerk ook weer gemaakt van containers. Mooi hè, die vissen.

'Eens kijken of de achterkant ook geschilderd is' zei ik tegen Mart en liet mijn fiets staan en liep een stukje door. Nou en of die geschilderd was en hoe leuk.

Ik zag er rechts van de weg in de verte nog meer staan maar daar konden we niet komen, water versperde ons de weg.

Woensdag 3 mei 2023

Reacties

Bertiebo zei…
Echt prachtig!
Sjoerd zei…
Containerku(n)st... prachtig gedaan.
Judy zei…
Grappig om er containers voor te gebruiken.
John zei…
Die eerste is echt geweldig. De rest ook, maar de eerste raakt me echt.
Mooie schilderingen zo onderweg.
Emie zei…
Wat een originele manier om deze muurschilderingen midden in het landschap te zetten en wat een prachtige afbeeldingen.
monne-floor zei…
Dat is mooi gedaan daar geniet een mens van.
Edward McDunn zei…
Dat is écht heel mooi gedaan hoor!
Jolande zei…
Ik vind het mooi, kunst op containers, maar ik heb het nog maar een keer in het echt gezien, afgelopen Paasvakantie.
Wat leuk dat je deze tegenkwam tijdens jullie fietstocht.
Janny zei…
Ook weer prachtig gedaan, origineel op die containers.
Bijzonder, zo in de ruimte staand!
In de weer zei…
Prachtig en bijzonder ook omdat je er omheen kunt lopen, dat gebeurd niet vaak.
Lies zei…
Fijne kunst!
Lie(f)s.