Doorgaan naar hoofdcontent

Familie in de buurt

We hadden een gezellige dag gisteren met gelukkig goed weer. Er is heel wat regen gevallen de afgelopen weken en het mag nu weleens een poosje  droog blijven. Mijn zus en zwager, hun twee kinderen met partner en een kleinkind zitten op een camping in Ruoms in de zuidelijke Ardèche en kwamen op bezoek. We zaten dus met zijn negenen aan tafel voor een lekkere bbq. 

Deze aardappeltjes kwamen uit de oven, wij hebben dezelfde soort in de moestuin staan en ze zijn erg geschikt om te bakken. Olijfolie, rozemarijn en wat zeezout, verrukkelijk. Ik had veel salades gemaakt en kipsaté, de stukjes kip had ik een nacht laten marineren en smaakte heerlijk.

Dit vond het kleine ding geweldig, aardbeitjes die je kon plukken en dan zo in je mond stoppen. Ze kon er geen genoeg van krijgen.

Heerlijk hoor om mijn zus even in de buurt te hebben, we hadden weer genoeg om over te kletsen.

Reacties

Sjoerd zei…
Jullie lijken ook veel op elkaar. Ik eet ook iedere ochtend aardbeien zo van mijn twee struikjes op balkon. Barbecueën moet ik binnenkort ook maar eens gaan doen, Vooral lekker als er bezoek op visite is....
Judy zei…
Regen... goh. Je zou bijna vergeten wat het was.
Maar wat fijn dat jullie elkaar konden zien en gezellig samen konden zijn.
Bertiebo zei…
Wat een enige foto, die van jou en je zus. Ik zie dat alles op ging, geen wonder, het zag er heerlijk uit!
Wat een gezelligheid! Zo leuk om je samen met je zus te zien!
KnutzEls zei…
Gezellig zo. Kun je wel zien dat jullie zussen zijn.
Emie zei…
Dat is wel even een verschil of je voor twee of negen personen een maaltijd bereidt. Ziet er smakelijk uit en de gezelligheid spat van je foto's!
Anoniem zei…
Dan kunnen we ruilen jullie deze verschrikkelijke warmte en wij in Nederland de heerlijke regen ,iedereen tevreden .

Groet Paul.
In de weer zei…
Gezellig Marthy en alles schoon op !
Zag er ook verrukkelijk uit !
Ger zei…
Je kan nog wel een leuk restaurantje aan je lijstje toevoegen,Marthy.
Het mediterrane sfeertje straalt van je foto’s af.
En die oven aardappeltjes kan ik bijna ruiken,heerlijk,doe dat ook zo met Ratte en Roseval in schil.
Gezellig om samen met familie te genieten bij mooi weer.
Edward McDunn zei…
Dat was gezellig hoor, zo met z'n allen.
heerlijk die kleine meid van de aardbeien snoepen toch?
miekequilt zei…
Mooie foto van jou en je zus. Gezellig om zo je familie op bezoek te krijgen. De salades zien er heerlijk uit.
Jolande zei…
Wat gezellig dat je je familie op bezoek kreeg.
Tja aardbeien plukken en gelijk opeten, dat is natuurlijk super leuk en lekker.
Lies zei…
Héél fijne tijd...!
Ferme bende aan tafel!
Lie(f)s.
Hier al een paar weken geen regen gehad. De tuin schreeuwt om water.
Al een paar dagen is Lille de warmste stad van Frankrijk las ik, toch wel een beetje de omgekeerde wereld.........
Ziet er gezellig uit zo samen. Kan me voorstellen dat jullie genoten hebben samen. xxx
Janny zei…
Gezellig, familie op bezoek. Je had er flink werk van gemaakt, fijn dat iedereen er dan van geniet.