Doorgaan naar hoofdcontent

Onder de rozenboog

Ook onze gast deden we met deze tuin een enorm plezier, ze liep te genieten. 'Ik heb een mooie foto van je gemaakt onder die rozenboog' zei ik tegen haar. 'Zet die dan later maar op mijn kist' was het antwoord.

Voor het huis lagen een paar borders met veel vaste planten gecombineerd met rozen.

Vooral witte rozen en vaste planten in de kleur geel.


Het had de nacht voor ons bezoek flink geregend dus we waren bang dat veel rozen niet mooi meer zouden zijn. Dat viel gelukkig mee alhoewel er natuurlijk rozen waren die al over hun hoogtepunt heen waren,

Dat kwam mooi uit, tussen de twee tuinen lag ons favoriete restaurantje, inmiddels ook van Maria en daar hebben we heerlijk zitten lunchen. Daarna reden we naar de volgende tuin die totaal verschilde met deze, ik laat het jullie een volgende keer zien.

Reacties

Judy zei…
Prachtige ongedwongen tuin! Ik verheug me al op de volgende.
Sjoerd zei…
Naast het huis kan ook de tuin me wel bevallen. Helemaal mijn stijl.
Emie zei…
Heerlijk nuchter mens die Maria.
Edward McDunn zei…
Prachtig hoor, ik zou er ook wel willen wonen.
Tja, nu weet jij ook hoe laat het is! Maar leuk dat Maria evengoed nog erg kan genieten van al dat moois dat jullie haar voorschotelen.
In de weer zei…
Een tuin vol idyllische plekjes !
willy zei…
zowel het huis als de tuin weten me te bekoren Marthy

prettige dag
Lies zei…
Wat een pracht/weelde!
Lie(f)s.
Het valt me op dat alles echt (nog) mooi groen is bij jullie.