Doorgaan naar hoofdcontent

Goede deal

Het licht is voor mij altijd het eerste sein dat de nazomer is begonnen. De schaduwen worden langer, het licht zachter. Heerlijk deze tijd, dat nagenieten. Ik maakte deze foto gisteravond terwijl we buiten zaten te eten, dat kan nog steeds hier. Het rotansetje op de foto was een van de eerste zaken die we 22 jaar geleden aanschaften. Het heeft zijn beste tijd gehad, ziet er van dichtbij wat sjofeltjes uit. Dit weekend via Marktplaats vier nieuwe stoelen in prima staat gekocht voor heel weinig. De verkoper woonde in Scheveningen en in die plaats staan ze nu al in de garage bij onze zoon en schoondochter die daar ook wonen. Marktplaats en behulpzame kinderen, een goede combi.

Reacties

Inge zei…
Lang leve e-bay, marktplaats en andere handigheid van het internet!
Elizabeth zei…
En toch is het een heel nostalgisch setje wat je daar hebt staan, het oogt zo romantisch...
Zuid-Frankrijk en het licht..., ja dat komt me bekend voor.
In de zomer is het licht zo fel!
Wat wonen jullie daar toch geweldig mooi!
Onliemie zei…
Heerlijk moet het daar zijn... moet je hier komen kijken...wij hebben niet eens meer schaduwen...want had je daar ook geen zon voor nodig? :-(
Marthy zei…
Ik ben er gek op, Inge. Al heel wat gehandeld op Marktplaats.
Marthy zei…
Er komt weer een nostalgisch setje voor terug, Elisabeth. Het licht is nu prachtig om te fotograferen.
Ineke Jonker zei…
Moe van een weer eerste lesdag in groep 4 deed ik.bij het zien van jouw foto mijn ogen dicht en zat een kwartiertje heerlijk daar in de zon in het groen. .......
Marthy zei…
Ik gun jullie ook zulk mooi weer, echt Kris. Als het kon zou ik je een pakketje zon sturen.
Marthy zei…
Ben blij dat ik je toch een fijn kwartiertje heb kunnen bezorgen, Ineke.
KnutzEls zei…
Zou zo maar een prachtige aquarel van te schilderen zijn. Heerlijk licht!!
Marthy zei…
Els, fotograferen is schilderen met licht. Ik wil daarmee niet zeggen dat me dat altijd lukt, maar doe mijn best.
Chantal zei…
wat een geweldig lekker plekje voor aftreden tea en een goed boek
Marthy zei…
We zitten er dan ook vaak, Chantal, vooral tijdens de tropische weken die we hier gehad hebben. Er is niets zo lekker als de schaduw van een boom, daar kan geen parasol tegenop.