Doorgaan naar hoofdcontent

Tuin in Gluiras

Samen met dochter Floor en de gasten die in ons vakantiehuis verblijven hebben we vandaag een mooie wandeling gemaakt rondom het dorpje Gluiras. Wij wandelen daar al ruim twintig jaar en passeren dan een groot huis met een prachtige tuin waar met veel liefde in gewerkt wordt. Altijd moeten we even de tuin bewonderen wat we nu dus ook deden. Toevallig heb ik een paar jaar geleden de eigenaresse leren kennen, we deden samen een cursus en zij was nu bezig in de tuin. Maghi nodigde ons meteen uit om die te bekijken. Nou, dat was niet tegen dovenmansoren gezegd, dat wilde ik al jaren. Het huis ligt hoog dus het uitzicht naar alle kanten is werkelijk schitterend en de tuin met zijn mooie kunstwerken past prachtig in de omgeving. We maakten ook kennis met de man van Maghi en hebben op de binnenplaats nog wat zitten drinken. Het was weer een dag met een gouden randje.






Reacties

Ineke zei…
Zo ziet het Paradijs eruit........??
In een woord: schitterend!
Marthy zei…
We hebben paradijselijk genoten, Ien.
Die panoramafoto's vind ik schitterend! Net of ik weer even in Frankrijk was...
Marthy zei…
Mirjam, het panorama vanuit die tuin was echt prachtig, ik bleef kijken en knippen.