Doorgaan naar hoofdcontent

Jubelstemming

Mijn tuin was vanmorgen in jubelstemming. Het had vannacht flink geregend, urenlang en net niet te hard want anders ligt alles plat. Sinds begin juni was het hier nagenoeg droog dus wat was dit welkom. Nadat het stuifmeel opgedroogd was zoemde en fladderde het weer in de cosmea. Het valt niet mee om daar een foto van te maken, want die bloemen zijn zo licht dat ze bij het minste zuchtje wind bewegen en wind staat hier altijd wel. Dus geduldig (pfff) wachten tot de wind even wegvalt en dan maar hopen dat het insect blijft zitten waar ie zit. Knip, ik heb je.

Reacties

Mirjam zei…
Hier had het in de nacht van donderdag op vrijdag ook behoorlijk geregend. Heerlijk voor de tuinen. Minder leuk was het onweer en de windstoten die er bij kwamen. Ik heb er zelf niets van gemerkt hoor, ik sliep er heerlijk doorheen, maar de volgende ochtend zagen we wel 27 omgewaaide bomen hier in ons groengebied. Allemaal jonge (8 jaar) bomen, zo zonde vond ik dat.. ik was er eigenlijk gewoon een beetje verdrietig van.
Fijn weekend,
Liefs,
Mirjam
Marthy zei…
Hier alleen regen met heel in de verte onweer. Wat jammer van die bomen, Mirjam.