Doorgaan naar hoofdcontent

Passend in het decor

Ik vond dat ik voor het 3 x 50 Project eens wat meer foto's van mensen moest maken, dus toen we vandaag naar Privas reden om daar de lunch te gebruiken draaide ik vooraf die kleine lens op mijn toestel. We gaan eigenlijk zelden eten in Privas en het viel ons tegen dat er maar zo weinig restaurants open waren. Maar we vonden toch een plekje op een terras aan een pleintje en op datzelfde pleintje werd een  rommelmarkt gehouden. De rommelmarkt stelde niet veel voor, maar de twee handelaarsters en de hun bezoekende dame vond ik meer dan geweldig. Helemaal passend in het decor van een rommelmarkt! Ze vonden het trouwens niet erg om gefotografeerd te worden, als het maar niet voor de krant was, zeiden ze;-)


Reacties

Emie zei…
Wat een markante types, zeg. Een feest om zulke dames voor de lens te krijgen.
Vrouwen hebben ook ballen. Ze zitten alleen hoger ;-) Ik wou dat ik zulke zussen had!
Lieve groet Kakel
Inge zei…
Geweldig zulke types!
Marthy zei…
De dames poseerden als volleerde mannequins, Emie, ha ha.
Marthy zei…
Ik wens ze je toe, Mirjam, maar pas op, die twee handelaarsters waren doorgewinterde types.
Marthy zei…
Heerlijk om zulke mensen op de foto te kunnen krijgen, Inge.
Mirjam zei…
Geweldig, deze 'dames'. En wat leuk dat ze graag voor je op de foto wilden.
Ik las al 'markant' hierboven en dat is wel heel toepasselijk...
Liefs,
Mirjam
Marthy zei…
De markante dames maak je niets wijs, Mirjam, die waren van alle markten thuis, dus ook van de rommelmarkt.
Bertiebo zei…
Nou je moet zeker vaker foto's van mensen maken. Ze zijn mooi!
Chantal zei…
helemaal erbij passend inderdaad
Marthy zei…
Dank je Bettie, ik ga mijn best doen.
Marthy zei…
Ja, dat zijn leuke meisjes voor de rommelmarkt, Chantal.