Doorgaan naar hoofdcontent

Nieuwjaarsreceptie

Het ging erin als koek, het buffet wat ik samen met medeclublid Ada gemaakt had voor de nieuwjaarsreceptie van onze fotoclub. Een heerlijk soepje vooraf, daarna verschillende salades, gehaktballetjes met saus, stukjes pizza, paté, kaasjes en nog zo meer. En wat denk je, win ik zomaar de eerste prijs bij de verkiezing van de jaarfoto van onze club. Ik voel me zeer vereerd. Frans, onze voorzitter feliciteert mij hier en reikt me een boekenbon uit.

Ons vaste fotomodel Nancy was ook uitgenodigd en moest even gek doen. We hebben maar een kleine club maar de sfeer is geweldig. We blijven elkaar inspireren maar ook van elkaar leren. Fijn om daar deel van uit te maken.


Reacties

Lida zei…
Wat leuk. van harte gefeliciteerd!!
Mmm...en dat ziet er lekker uit hoor!
KnutzEls zei…
Gezellig! En die foto wil ik natuurlijk ook zien.
Bertiebo zei…
Gefeliciteerd hoor. En ja voor welke foto kreeg je de prijs?
Emie zei…
Auguri, zeggen wij dan. Tuurlijk willen we de foto zien!
Joop zei…
Van harte. Geweldig leuk. En nu nog de foto :)
Marthy zei…
Dank allemaal en er zit nu niets anders op dan dat ik vanavond in een blog mijn winnende foto laat zien.
Sjoerd zei…
Met zo'n receptie wil ik ook wel lid worden van een fotoclub... enne, proficiat...
Wieneke zei…
Ziet er lekker uit en dat zal het ook best zijn geweest. Samen zoiets in elkaar draaien is erg leuk om te doen.
Wieneke zei…
Oh..... enne die winnende foto krijgen we nog wel te zien?
Marthy zei…
Iedereen roemde ons eten en graag volgend jaar weer werd er gezegd.
Marthy zei…
Wordt aan voldaan.
Gefeliciteerd hoor, wat een prachtige foto heb je gemaakt! Wat mij betreft (heb de andere foto's niet gezien maar dan toch ;o) een terechte winnaar, hij is uniek en super mooi!!
Marthy zei…
Dank je, Stephanie, voor het compliment.