Doorgaan naar hoofdcontent

Abonneren per email

Beste lezers,

Omdat de Feed Burner-volgen-per- email-knop niet langer werkte, Google stopte afgelopen juli met deze dienst, heb ik een nieuwe knop ingesteld op mijn blog; Follow it. 

Afgelopen week heb ik al mijn email-abonnees overgezet naar deze nieuwe dienst. De mensen die zich in het verleden op nieuwe blogberichten hebben geabonneerd, krijgen hun emails dus voortaan via het platform Follow.it.

Wil je ook een berichtje in je mailbox bij het verschijnen van een nieuwe blog van mij kijk dan even in de linkerkolom en vul je emailadres in.

Dank!

Reacties

Sjoerd zei…
Mijn feedreader pikt hem gelukkig nog steeds op...
ik krijg je blogs nog altijd gewoon te zien
Unknown zei…
We hebben sinds augustus 2018 een vakantiehuis in Cheynac (comm. Beauvène). Nog weinig tijd gehad door Covid om echt te gaan verkennen. José en Melchior de Grood.
Marthy zei…
Prima, dan werkt alles naar behoren, Inge.
Marthy zei…
Ah, jullie zitten nog boven Gluiras waar wij vaak wandelen. Kom eens langs volgend jaar zomer. Van harte welkom.