Doorgaan naar hoofdcontent

Het weer

Op weg naar Privas om boodschappen te doen viel me al op dat dit hek waar we vaak langskomen zo mooi begroeid was met een uitgebloeide wilde clematis. Moest ik op de terugweg maar eens een fotootje van maken. Maar toen we terugreden was het zachte regentje ondertussen overgegaan in een flinke bui. Ik heb wel wat over voor een mooie foto dus ik trotseerde de regen. 

Dit is de eerst serieuze regen sinds weken op verleden week een paar spetters na, we hebben een prachtige maand augustus gehad en dat is doorgezet in september. Het is nog mooi groen hier omdat we in deze zomer toch meer regen hebben gehad dan normaal. De temperatuur is nog prima, afgelopen week bijvoorbeeld konden we van 's morgens tot 's avonds buiten eten. Het eind van ons verblijf hier komt in zicht, hopelijk kunnen we tot dan genieten van mooi weer.

Reacties

Annelies zei…
Inderdaad een mooi hek! Ik geloof dat ik met die regen (ook hier trouwens) maar een foto had gemaakt vanuit de auto!
Edward McDunn zei…
Dat hek ziet er zo inderdaad mooi uit, het was de moeite waard, om er een foto van te maken.
Zo’n decoratief hekwerk zou ik hier wel willen
Emie zei…
Hoewel de wilde clematis groeit als een gek, wordt dit hek waarschijnlijk weinig gebruikt. Prachtig. Het voordeel van de regen is dat je ook weer eens toekomt aan binnenklusjes.
Marthy zei…
Mart heeft de kelder opgeruimd en ik heb een item aan mijn blog toegevoegd. Nog wel niet helemaag in orde wat kleur betreft maar dat komt nog wel.
Bertiebo zei…
Ik hoop met je mee. En ik hoop dat het hier ook nog een poosje zo blijft als nu. Het is tenslotte nog zomer
miekequilt zei…
Wat een mooi hek, en met die clematis is het helemaal een foto waard.
Nog even en jullie komen weer terug. Ook fijn, maar eerst nog maar even genieten van jullie huis met mooie omgeving.
Sjoerd zei…
Het is in ieder geval duidelijk dat het hek lange tijd niet open is geweest.
Ik zou er ook niet langs hebben kunnen gaan zonder een foto te nemen. Zo Mooi!
natuurfreak3 zei…
Dat had je goed gezien. Het was zeker een foto waard
Marlou zei…
Heerlijk... zo'n fotogeniek hek.
Je hebt het goed daar!