Doorgaan naar hoofdcontent

Kunst in het veld II

Ik laat nog even wat meer zien van de kunstroute die we afgelopen week liepen met onze vrienden. Hier liet men vanaf een stroompje  water lopen door uitgeholde takken en dat water werd dan weer naar naar emmers geleid. Vooral leuk voor kinderen lijkt mij. Als je de foto's aanklikt kun je ze in groter formaat bekijken.

Dit vonden we allemaal heel mooi. Het beeldde de geest van de wijn uit: energie en passie, in een spiraalvormige beweging, van wijnstokstokken en -scheuten.



Achter dit wijnhuis stonden de plastic kratten al opgestapeld, klaar voor de pluk. De druiven gingen niet naar de coöperatie, hier werden ze zelf geperst, alles daarvoor werd in gereedheid gebracht.

Morgen laat ik zien wat ik het allermooist vond van deze kunstroute.

Reacties

Sjoerd zei…
Die emmertjes zijn best leuk...
In de weer zei…
SCHITTEREND Marthy !
Kijk al uit naar morgen !
Emie zei…
Dat kunstwerk van die wijnstokken spreekt mij ook wel aan. En ik krijg ook reuze zin om druivenkratten te gaan stapelen!
Marthy zei…
Veel plezier met dat laatste. Ik wens jullie een goed oogst.
KnutzEls zei…
Dat maakt een mooier wandeling nog specialer.
Bertiebo zei…
Wat apart en wat is er veel te zien
Straalt inderdaad veel energie en passie vanaf. Prachtig!
Edward McDunn zei…
Dat zal zeker aantrekkingskracht op kinderen hebben hoor, die kunstwerken zijn bijzonder.
Margriet zei…
Bijzondere kunst, erg mooi!