Doorgaan naar hoofdcontent

Net an

Deze murals zag ik in Antwerpen in een steegje wat volgekladderd was met minder fraaie zaken maar waar deze twee tussenuit sprongen als zijnde leuk en mooi getekend.

 Dat steegje was zo nauw dat ik de foto's echt niet met mijn fototoestel kon maken maar dan brengt mijn telefoon uitkomst. Ik stond plat tegen de tegenoverliggende muur, telefoon tegen mijn borst geklemd zodat deze vogel met het lichaam van een giraffe er op kwam. Het ging maar net aan. Deze schildering over de hele muur verdeeld vond ik heel leuk. Jammer dat ik niet meer ruimte had om hem wat beter op de foto te krijgen.

Reacties

Marlou zei…
Leuk!!
En Antwerpen trouwens ook!
Moet er nodig weer eens naar toe!

Groetjes!
Sjoerd zei…
Ik vind het heerlijk deze beelden.
Judy zei…
Leuk, die eend eh giraf!
Edward McDunn zei…
Deze zijn écht heel mooi.
Ja, die laatste is echt een leukerd. Fijn dat je zoveel moeite hebt gedaan, voor jezelf en voor ons.
In de weer zei…
Superleuk die girafvogel !
Emie zei…
Heel grappig, vrolijk en fantasievol. Zo kan een armoedige straatje toch heel leuk worden.
miekequilt zei…
Die gireend vind ik enig. Jammer dat het zo verscholen staat.
Lies zei…
Fijn dat je alvast het mooiste laat zien!
Lie(f)s.
KnutzEls zei…
Weer zulke leuke.
Margriet zei…
Mooie murals, altijd leuk om ze te fotograferen!