Doorgaan naar hoofdcontent

Scheveningen strand

Kleinzoon Sebas kwam een nachtje bij zijn neef en nicht in Stolwijk logeren en wij boden aan om hem te halen vanmorgen. Luuk en Saar wilden wel mee en nadat we in Scheveningen bij oudste zoon koffie hadden gedronken besloten we nog even naar het strand te gaan met de kleinkinderen. Het was ontzettend koud vond ik maar toch liepen er heel wat mensen te wandelen.


Nou, deze heren hadden het niet bepaald koud. Geef ze een bal en je hoort ze niet meer. 

Mart ging met Saar maar een stukje lopen om warm te blijven.

En daarna ptobeerden ze hun naam in het zand te schrijven.
Ondertussen maakte ik een serie mooie foto's van een surfer die ik morgen laat zien.

Reacties

Annelies zei…
Wat een stoere Luuk daar op het strand met blote benen! Ik wacht nog wel even op mooi weer!
Ik geloof, dat blote benen voor die puberjochies een soort rage is. ik krijg het al koud als ik ernaar kijk.
Marthy zei…
Ik voel regelmatig aan zijn benen maar ze zijn altijd warm.
Marthy zei…
Nou, hier in het dorp is hij wel de enige maar zijn neef Sebas loopt ook regelmatig in korte broek.
Oh heerlijk, zomaar even naar het strand. Leuke foto's. Ben ook benieuwd naar de surfer.
miekequilt zei…
O wat koud. Het straalt er vanaf. Gelukkig hadden jullie er geen last van. Die blote benen: ik denk dat onze oudste kleinzoon dat ook wel zou willen.
Lies zei…
Mooi actie-foto's!
Lie(f)s.
In de weer zei…
Lekker hoor, even uitwaaien op het strand, maar liever wel met een warme winterjas !
En dan thuisgekomen een beker warme chocolademelk mét een dot slagroom, mmmmm.
Janny zei…
Hier was het ook behoorlijk koud, gelukkig voordat het ging regenen een stukje gelopen. Kinderen hebben blijkbaar minder last van de kou dan wij ouderen.
Emie zei…
Het was echt ontzettend koud met die wind vanmorgen. Wat een stoere kleinkinderen hebben jullie toch!
Sjoerd zei…
Wauw, hele mooie foto's van de kleinkinderen. Hier was het ook koud...
Bertiebo zei…
Leuke foto's. Maar oooh die blote benen...
Judy zei…
Leuke foto's! Altijd heerlijk aan het strand. Oei die blote benen!
Edward McDunn zei…
Lekker uitwaaien en een harinkje happen in Scheveningen?
Foto 2 vind ik echt grandioos!
schrijfsels zei…
brr, zeg, met die korte broek .... Leuke foto's!
Margriet zei…
Die blote benen van je kleinzoon, wat een bikkel. Het was inderdaad hardstikke koud. Heerlijk even met de kinderen op stap hè!
Mooi. En die blote benen bbbrrrr....