Doorgaan naar hoofdcontent

Veelzijdige kapster

Niet lang nadat het duo Rutte en Kuipers vrijdagavond uitgesproken was belde mijn kapster me al om een afspraak te maken, zij is heel attent in dat soort dingen. Drieënnegentig klanten heeft ze die avond samen met haar zus gebeld en ze werken op het ogenblik lange dagen om iedereen van zijn of haar coronakapsel af te helpen. Ik was vandaag aan de beurt en kleur en lengte zijn weer tip top in orde.

Naast kapster is Lenny ook beeldhouwster en pottenbakster, veel van haar werk staat her en der in de kapsalon tentoongesteld.

Nu waren de kappers maar een maand gesloten maar de vorige lockdown duurde het maandenlang. Bezige bij als zij is maakte ze in die periode wat vazen en die vielen zo in de smaak bij haar klanten dat zij er tientallen verkocht. Er is er geen een hetzelfde, ik zal die van mij hier weleens laten zien.

Reacties

KnutzEls zei…
Mijn kapster heeft vast ook gebeld, maar omdat ik er niet ben zal ik n9g even moeten wachten.
In de weer zei…
Niet onverdienstelijk, haar creativiteit !
Judy zei…
Ik zag hier dat de kapper op zondag ook open was. Mooie kunst trouwens!
Wat een leuke kunst!
miekequilt zei…
Ik kon vandaag ook weer. Heerlijk!
Emie zei…
Wat een fraaie pand waar jij kapster werkt. Benieuwd naar jouw vaas.
Emie zei…
Jouw kapster! En fraai zonder e. Sorry.
Marthy zei…
Op zondag is hier geen winkel of bedrijf open. Dat vinden we met zijn allen prettig hier en daar gaat voorlopig niets aan veranderen.
willy zei…
een creatieve kapster Marthy

prettige dag
Bertiebo zei…
Die vaas wil ik zien. Leuk dat je kapster je belde. Ik hou van de mijne hoor, maar die belt niet
Janny zei…
Ik kon vandaag ook weer, ben er blij mee. Fijn dat je gebeld werd.
Sjoerd zei…
Dat is fijn, wij mogen morgen weer. Als je je hobby kunt vermarkten, heb je in ieder geval nog iets achter de hand.
Edward McDunn zei…
Geweldig dat de kapster jou zelf belde om een afspraak te maken.
Zij is zeker veelzijdig.
Onliemie zei…
Wat een service zo een kapster die zelf belt. Nu ja, ze zullen ook wel bang zijn klanten te verliezen door het lange sluiten. Prachtig haar vazen. Ik ben fan.
Marlou zei…
ha marthy,

fijn, dat de kapster weer aan de slag kan.
Nou de theaters en de biossen en de musea nog...
Ik kan niet wachten...

Groetjes!
Zo fijn dat ze weer mogen werken, nu de musea nog open.
Lies zei…
Veelzijdige, toffe madam!
Lie(f)s.
Elizabeth zei…
Kappen&knippen kun je zien als techniek, maar als je het in een groter geheel ziet is het stylen en kan het kunst zijn! En dat jouw kapster daar kaas van gegeten heeft is wel te zien. Trouwens, ik denk dat ik vroeger ook Lenny had als kapster... Blond haar, blauwe ogen...?
Marthy zei…
Zij werkt al veertig jaar in Stolwijk, heeft eerst met haar kapsalon boven de supermarkt aan de Populierenlaan gezeten.
Elizabeth zei…
Aha.., en zat daarvoor niet in het rijtje bij drogisterij Plomp op het Dorpsplein?
Marthy zei…
Daar zit de andere kapsalon...