Doorgaan naar hoofdcontent

Nog wel of niet meer

De foto's van deze twee muurschilderingen zijn in Gent genomen toen we daar begin oktober waren en waar opeens bleek dat ik een niersteen had. Nou, dit gezicht drukt aardig uit met welke pijn dat begon. Zulke zware pijn heb ik nu gelukkig niet meer, de niersteen nog wel. Tenminste, dat neem ik aan maar het zou ook zo maar kunnen dat het verfoeide ding mijn lichaam inmiddels al verlaten heeft. 

Afgelopen week is er weer een CT scan gemaakt, de zoveelste, ik ben de tel kwijtgeraakt. En dan spreek ik volgende week  mijn uroloog weer om te horen wat zij wel of niet gezien heeft. Ondertussen probeer ik, nu al bijna vier maanden lang, er het beste er van te maken. Dat gaat met de stent in mijn lijf gelukkig wat beter dan met de uitwendige drain. Ik moet wel heel vaak plassen dus lang leve de plasgoot, die zorgt voor mijn vrijheid.

Reacties

Emie zei…
Ondanks al je activiteiten beheerst die steen je leven en dat lijkt me knap ongemakkelijk. Ik duim voor goede berichten volgende week!
Bertiebo zei…
Ik vind het zo goed dat je gewoon doorgaat en niet bij de pakken neerzit. Je bent een held hoor
Sjoerd zei…
Mooie murals, maar daar ben je niet mee geholpen. Ik hoop op een goed resultaat voor je.
Ook hier duimen we voor het beste resultaat.. Maar fijn dat je er toch op uit kunt gaan.
Dat er maar snel uitsluitsel komt en liefs een positief bericht!
Lut en Luc zei…
Jij houdt er toch altijd de moed in. Chapeau. Gelukkig kan jij wel behandeld worden. De man van mijn vriendin in België heeft al meer dan een jaar een niersteen maar moet wachten tot na corona voor verdere behandeling. Met de corona doen ze namelijk momenteel die behandelingen niet. De ongelukkige man slikt dus al meer dan een jaar zware pijnstillers en dan staan de artsen vreemd te kijken dat hij niet meer functioneert zoals het hoort.
Janny zei…
Ik hoop dat je positief nieuws krijgt volgende week!
In de weer zei…
Zal voor duimen volgende week Marthy en met je mee hopen op goed nieuws.
Fijn dat het ondertussen, na het zetten van de stent, wat beter gaat.
Je positiviteit en doorzettingsvermogen helpen ook mee.
Een kanjer ben je !
Judy zei…
Ik hoop dat je goed nieuws krijgt!
Jeetje, jij blijft positief ondanks de ellende van zo‘n rottige niersteen. Ik hoop dat er goed nieuws komt!
miekequilt zei…
Ik snap dat je deze muurschilderingen vindt passen bij hoe je je voelt. Hopelijk krijg je binnenkort goed bericht.