Doorgaan naar hoofdcontent

Bezoek

Terwijl ik boodschappen ging doen was Mart was alvast begonnen aan de paprika's die we meegenomen hadden uit Frankrijk. Nog een heel werk want ze moete schoongemaakt worden en daarna in stukjes gesneden. Toen ik terugkwam zag ik tot mijn verrassing dat hij hulp gekregen had van kleindochter Saar. Na even lekker geknuffeld te hebben met die lieverd ben ik thee gaan zetten voor de harde werkers, ik had gelukkig nog een paar chocolaatjes in huis.

Vol met verhalen over school, twee jongens hadden ruzie gehad en ons werd uitgebreid verteld wat de aanleiding was geweest en hoe het allemaal afgelopen was. Voor haar leeftijd van 9 jaar kan ze dit ontzettend goed samenvatten.

We hebben zitten genieten van Saar. Mijn beetje heimwee naar de Ardèche is meteen verdwenen na dit bezoekje.

Reacties

Judy zei…
Wat een leuk bezoekje! Helpt de overgang een beetje verzachten.
Bertiebo zei…
Nou dat begrijp ik helemaal!
Ja, zo ben je meteen weer helemaal thuis, heerlijk!
Yova zei…
Jullie zijn al thuis gekomen. Weer voorbij.Leuk dat Mart ook hielpen. Toch gezellig zo aan de tafel. Scheelt weer hulpje.Leuke foto. Fijne dag.
Sjoerd zei…
Kleinkinderen hebben altijd een streepje voor zolang als ze klein zijn.
In de weer zei…
Begrijpelijk hoor !
Gezellig tafereeltje, zo pak je met veel plezier de draad weer op.
miekequilt zei…
Dat kan nu weer : lekker even bij opa en oma op visite. En fijn dat ze nog wil knuffelen met je.
KnutzEls zei…
Zo heeft alles z'n voordeel. Gezellig zo samen aan het werk.
Emie zei…
Wat een heerlijke verrassing voor je. Kijk ze zitten die twee!
Jolande zei…
Dat was leuk thuiskomen van het boodschappen doen.
Ja, dan is heimwee naar Frankrijk zo verdwenen :-)
Ger zei…
Gezellig zo’n lief hulpje bij het schoonmaken van de paprika en tevens de dag doornemen.
Saar trekt jullie over de streep. Dat is nog eens gezellig thuiskomen. En meteen hulp bij het schoonmaken van de paprika's. Wat een schat is het!
marga zei…
Ik heb genoten van al de blogberichten die jij tijdens jullie verblijf in de Ardéche hebt geplaatst. Ook de komende periode zal ik genieten van jou blog berichten die je gaat schrijven. Het geeft mij een positief gevoel. Dank je wel voor het kijkje in jullie leven.
Groeten.
Marga
Marthy zei…
Dank je Marga, wat lief gezegd!
Lies zei…
Heerlijk, zo'n fijne kleindochter!
Lie(f)s.
Elizabeth zei…
Dat is heerlijk thuiskomen!
bemar zei…
Dat hebben jullie in de Ardeche dan weer niet, zo'n onverwacht bezoekje van Saar