Doorgaan naar hoofdcontent

Drie dagen kunst

Dit is de laatste van de drie grote muurschilderingen in Mariac, ik heb nog wat kleinere, die komen later aan de beurt. Het straatkunstfestival besloeg drie dagen, van vrijdag tot en met zondag. Wij gingen zaterdag omdat het me wel leuk leek om de muurschilderingen in opbouw te zien. Deze was al in het meest vergevorderde stadium en ook weer zo mooi van ontwerp en kleur.

Weer een en al aandacht voor wat men aan het doen is.

Mooi om te zien, de hoofdbedekking met die rozen helemaal af, perfect om te zien maar het gezicht en de lijnen er omheen moeten nog ingekleurd worden.

Zoveel verschillende kleuren zijn nodig voor zo'n kunstwerk.

Deze fotograaf volgde de schilders van heel dichtbij, die zal wel bij de groep horen. Ik bleef op afstand, kan inzomen, wilde niemand in de weg lopen.

Wat voor vogeltje dit moet zijn weet ik niet maar ik vond het zo'n leuk detail in het geheel.

Reacties

Sjoerd zei…
Ik zie het al, ook besmet met het muralvirus... Ware kunstenaars zijn dit.
Judy zei…
Interessant om het van zo dichtbij te zien in wording! Zo knap!
Emie zei…
Het is ook goed te zien hoe enorm groot en bewerkelijk deze muurschildering is. Zo knap gemaakt maar ook zo goed van jou op de foto gezet!
miekequilt zei…
Mooi zeg! Wat een samenwerking vraagt dit. En met jouw goede fototoestel maak je er weer mooie foto's van.
Bertiebo zei…
mooie reportage!
Ger zei…
Bedankt voor het delen van deze indrukwekkende foto reportage die jij op de voet volgden.
In de weer zei…
Zó mooi om te zien, écht geweldig mooi gefotografeerd.
Jolande zei…
Mooi om die kunstenaars aan het werk te zien.
Janny zei…
Prachtig die rozen en zo'n vogeltje is een leuk detail.
Elizabeth zei…
Wat leuk om ze aan het werk te zien!
Lies zei…
Altijd indrukwekkend, de kunstenaars aan 't werk zien...!
Lie(f)s.
KnutzEls zei…
Zo'n groot vlak, dat is helemaal moeilijk om dan de verhoudingen te blijven vasthouden. Heel mooi.
bemar zei…
Zo knap hoe ze dat maken he!