Doorgaan naar hoofdcontent

Hoe het begon 11

Zomer 1997. We kregen veel bezoek van familie en vrienden die zomer. Deze kleine hummel, kleindochter van mijn oudste zus is ondertussen een volwassen vrouw.

Familie en vrienden, het kwam allemaal tegelijk binnenstromen. Het was warm en we zochten verkoeling bij ons riviertje.

Er werd een tent opgezet om mensen te slapen te leggen. Dat is in latere jaren nog vaker gebeurd.

Maar er werd ook geklust. Nieuwe luiken voor de ramen aan de voor- en zijkant van het huis.

We gingen met een vriend van ons kanoën in de zuidelijke Ardèche. Het langste traject, ruim dertig kilometer. Ik zou het nu niet meer doen.

En we wandelden veel en dat zou ik graag weer doen.

Reacties

Bertiebo zei…
Wat stoer, die kanofoto!
Anoniem zei…
Gezelligheid straalt er vanaf !
Anoniem zei…
Dat was ik, Toos.
Judy zei…
Leuk, die oude familiefoto's! Wat goed, die kano!
Zo leuk om al die oude foto’s weer te bekijken! Ben aan het opruimen en dat schiet niet echt op als ik al die dozen met fotoboeken tegenkom! Wat betreft dat wandelen: na je 2e nieuwe knie zal dat vast weer beter gaan: moed houden hoor! 😘
Sjoerd zei…
De zotte inval, ik kan me daar wel wat bij voorstellen.
Emie zei…
Geweldige foto's allemaal en wat een heerlijke herinneringen!
Voor iedereen was een leuke vakantie verzekerd daar bij jullie! Wat waren jullie sportief, maar jullie zijn het nog hoor! En wat betreft dat wandelen komt het wel weer goed! Kijk eens wat je nu alweer doet!
Charlie zei…
Wat een saamhorigheid daar bij jullie!
Edward McDunn zei…
Leuk dat je deze foto's nog hebt, mooie herinneringen toch?
Mevrouw W. zei…
Kanoën op de Ardèche... ik heb mijn knie daar een keer heel erg bezeerd tijdens het kanoën. Maar verder heb ik niets anders dan goede herinneringen aan de Ardèche.
Leuk weer om die oude foto's van jullie te zien.
Heel veel fantastische herinneringen! Hopelijk komen er nog vele bij!
Janny zei…
Leuk die oude foto's, dan komen er vanzelf weer allerlei herinneringen boven. Hopelijk kan je binnenkort ook weer goed wandelen!
willy zei…
Leuke foto's die herinneringen oproepen Marthy

Prettige dag
Ger zei…
Heerlijke foto’s uit goede,sportieve,actieve en gezellige tijden.
Wanneer ik je blogberichten lees over de laatste jaren is er in mijn optiek helemaal niet zoveel veranderd,jullie kunnen nog altijd aardig vooruit met hier en daar wat beperkingen en dat moet je op een bepaalde leeftijd accepteren.Ik zou ook nog wel van alles willen maar helaas zal dat niet meer mogelijk zijn met mijn aandoening SSc waarom ik niet gevraagd heb.
Lies zei…
Toen was geluk heel gewoon...
Lie(f)s.
Maria Lucia zei…
Ik wil jullie allemaal laten weten dat er een geweldige kans is voor individuen of bedrijven om een ​​lening te krijgen van de heer Pedro, een kredietverstrekker die mij een lening van $ 800.000 heeft verstrekt om mijn bedrijfsproject te financieren tegen een jaarlijks rendement van 2%. De heer Pedro is een vriendelijke, zachtaardige man die met investeerders werkt en ze bieden ook een investeringsleningprogramma aan om elk bonafide bedrijf over de hele wereld te financieren.
Neem contact op met de heer Pedro
via e-mail: pedroloanss@gmail.com
Whatsapp-nummerWhatsapp: +393510140339.
Leuk om te zien, zijn dat Mart en jij in de kano?