Doorgaan naar hoofdcontent

Werkplek en bloggen

Wij hebben een grote woonkamer  met open keuken en daar was genoeg ruimte voor een werkplek voor mij. Hier staat mijn grote laptop waarmee ik al mijn blogberichten maak. Hoe mensen het voor elkaar krijgen om dat op hun telefoon te doen weet ik niet maar mij zou het niet lukken. Ik heb dat weleens onderweg gedaan tijdens een vakantie op mijn tablet maar dat was ook een worsteling, doe ik nooit meer. 

Toen vond ik nog dat ik iedere dag verslag moest doen van mijn doen en laten maar daar ben ik makkelijker in geworden, als ik met vakantie ben kan ik er ook voor kiezen om een weekje of langer niet te bloggen.

Wijsheid komt met de jaren! 

Reacties

KnutzEls zei…
Een lekker eigen plekje.
Bertiebo zei…
Een vaste plek, met vaste gewoontes. Ik hoef ook niet iedere dag. Het hoeft niet, maar ik doe het wel.
Yova zei…
Het ziet makkelijk uit je werkkamer. Vaste plek in de keuken. Leuk eens te zien van jou werkplek.
Judy zei…
Leuk plekje! Ik kan inmiddels wel tekst toevoegen via mijn telefoon, maar geen foto's plaatsen. Maar liever blog ik op mijn pc.
Sjoerd zei…
Daarom werk ik op mijn PC met een lekker groot scherm. Een smartphone lijkt me een echte crime om op te bloggen.
Mevrouw W. zei…
Fijn zo'n vaste werkplek.
Ik schrijf mijn blogberichten ook op de laptop, antwoorden doe ik vaak wel op mijn smartphone. Vroeger, een paar weblogs geleden en toen de kinderen nog klein waren, schreef ik wel iedere dag. Toen had ik ook iedere dag wel iets te vertellen. Nu schrijf ik wanneer het mij uitkomt.
Emie zei…
Gezellige plek heb je daar. Ik schrijf ook het liefst op mijn laptop maar op mijn mobieltje lukt het me ook. Dan maak ik wel sneller foutjes die ik niet makkelijk opmerk.
Een lekker plekje heb je daar. Ik begin soms wel op mijn mobiel met de opzet van en blog, maar op mijn laptop kan ik pas foto's plaatsen en kan ik beter de tekst nalopen om te corrigeren.
Charlie zei…
Wat leuk om te zien vanaf welke plek de blogs tot ons komen!
In de weer zei…
Ik maak mijn blog ook altijd op de computer, vind ik het fijnst.
De blog berichten van blogs die ik bezoek, bekijk ik nooit op mijn telefoon.
Altijd op mijn iPad, telefoonscherm vind ik veel te klein om een mooi beeld van de foto’s te krijgen.
Edward McDunn zei…
Daar kan je lekker rustig zitten hoor.
Zelfs een berichtje sturen met de mobiel, vind ik al een hele opgave!
Marthy zei…
Toos, ook ik bekijk de blogberichten van anderen altijd op onze tablet. Ik hou van foto's en op deze manier zie ik ze beter.
Leuk om je werkplek te zien. Nu weet ik hoe je erbij zit als je ons schrijft.
Een mooi schrijfplekje!
Janny zei…
Mooi werkplekje! Ik schrijf mijn berichten ook altijd op de laptop en als ik met vakantie ben op de I-pad, op de telefoon lukt het me niet.
Lies zei…
Prins(es)heerlijk plekje!
Lie(f)s.
willy zei…
Nooit met de phone

Het zou me trouwens niet lukken

Groeten

miekequilt zei…
Ana, dus hier komen al jouw stukjes vandaan. Mooie plek. Ik maak mijn blog op de iPad, maar als het zo uitkomt, op mijn telefoon. Gaat goed, je moet iets meer opletten omdat het klein is.
Hopelijk blijf je nog veel schrijven.
Elizabeth zei…
Leuk om je werkplek te zien! Ik schuif ook graag achter mijn laptop en doe het nooit vanaf de telefoon. Heel soms reageer ik wel met mijn mobieltje, maar liever niet.
Het is maar net hoeveel je te vertellen hebt; bij mij wisselt dat ook nogal...
Maar ik lees je stukjes altijd graag hoor!
Jolande zei…
Ik lees blogs, zoals dat van jou, ´tijdens het ontbijt op mijn telefoon, maar reageren kan ik niet op dat kleine ding.
Ik moet er dus aan denken om dat later op de dag op mijn laptop te doen.
Dat vergeet ik dan nogal eens, want ik zit zoveel tijd achter dat ding om Portugees te leren, dat ik vaak blij ben dat ik hem aan de kant kan schuiven.
Mijn laptop staat meestal op mijn tafel, maar soms zet ik hem op een dienblad en ga ik er mee op de bank zitten, in de koele zeebries :-)