Doorgaan naar hoofdcontent

Onze mannetjes


Ik nam afgelopen zaterdag maar weer eens een foto van deze twee, ik bouw al een aardig archief van ze op. Sebas, rechts op de foto is de oudste, wordt in januari 7 jaar. Luuk kwam negen maanden later ter wereld, in september. Twee neefjes en ze kunnen prima met elkaar overweg. Totaal verschillend, die twee, zowel uiterlijk als karakter. Luuk is rustig, kijkt de kat uit de boom en Sebas is feller, snel met zijn mond maar dat komt waarschijnlijk ook omdat hij een oudere broer heeft. Ze doen het alle twee heel goed op school, vinden het ook leuk en zitten ook op voetbal. De een in de selectie en de ander doet gewoon lekker mee met zijn vriendjes.  

 

Ik heb me voorgenomen om regelmatig een foto van onze mannetjes, zo noemen we ze altijd, samen te nemen. Het is zo leuk om hun ontwikkeling vast te leggen en er getuige van te zijn. Wij hopen nog jaren van dit tweetal te kunnen genieten en natuurlijk van onze andere twee kleinkinderen. 




Reacties

Bertiebo zei…
Dat is een heel goed voornemen. Ik geniet er van
Mirjam zei…
Oh wat een heerlijke koppies!
Fijne avond,
Liefs,
Mirjam
Leuk om ze te zien veranderen. Je hebt de boefies goed gevangen op de foto's!
KnutzEls zei…
Leuk later zien hoe je was.
Haak en Pen zei…
Wat een heerlijke foto’s van jullie mannetjes...
Elizabeth zei…
Ja, dit is toch heerlijk om te zien. En voor later is het goud waard!
Ze zijn inderdaad totaal verschillend om te zien...
Leuke foto’s van leuke mannetjes
Sjoerd zei…
Ik had nooit gedacht dat het hebben van kleinkinderen zo leuk kon zijn.
Marthy zei…
Ik wist natuurlijk ook niet hoe het zou zijn om kleinkinderen te hebben, Sjoerd maar het voegt iets aan mijn leven toe. Veel zelfs.
Marthy zei…
Ik hoop dat als ze een jaar of 21 zijn ik ze die foto's nog kan laten zien, Elizabeth.
Emie zei…
Wat een enige foto's Marthy. Lekkere knulletjes!
Wat een schatjes. En het zal zeker een verrijking van je leven zijn Marthy.
miekequilt zei…
Heerlijk die mannetjes samen op de foto. Kleinkinderen hebben is heerlijk.
Lot zei…
Ze lachen met hun mond wel helemaal hetzelfde.
Wieneke zei…
Vooral die laatste vind ik top. Moet je die armen zien. Ik heb de gewoonte om onze buurjongen van 7 en zijn beste vriendje die verderop aan onze weg woont 'mannuh' te noemen. Zo mannuh, hoe gaat het? Een leuk idee om zo'n opgroei-serie te maken.
Annelies zei…
Wat zul je weer genieten van je kleinkinderen: je "oma hart" groeit vast weer!
Ik begrijp best wel hoor, dat Nederland aan je trekt!
Marthy zei…
Luuk was toen in een leeftijd dat hij alles na-aapte wat Sebas deed. Ik zat al een poosje te wachten op een leuke foto. Ze gingen zitten, Sebas sloeg zijn armen over elkaar heen, Luuk keek en deed hetzelfde. Kostelijk.
Marthy zei…
Hier wil je toch weer een poosje bovenop zitten, Annelies.
Marthy zei…
Je hebt gelijk!
In de weer zei…
Ooh, heerlijk om naar te kijken, die guitige koppies.