Doorgaan naar hoofdcontent

Bovenkerk weer helemaal rond

Vanmorgen voor het eerst ons rondje Bovenkerk helemaal uit gelopen, tot nu toe had ik genoeg aan de helft. Ik had mijn fototoestel meegenomen, het begon weer te kriebelen. En thuisgekomen besloot ik weer te gaan bloggen, de zin en de energie is er er weer.
Bedankt allemaal voor de lieve reacties en kaarten die ik mocht krijgen. 
Wat is de blogwereld toch een fijne en meelevende gemeenschap.


 Het was fris, er stond een 'dun' windje zoals we dat in Nederland zo mooi zeggen. En bijna aan het eind van onze wandeling begon het te regenen. Wij hadden er op gerekend en waren er op gekleed.

Mocht je interesse hebben, deze boerderij staat te koop. Toen wij hier 46 jaar geleden kwamen wonen werd er al niet meer op geboerd, er werden wel paarden gehouden. Benieuwd wie de nieuwe eigenaar wordt en wat er mee gaat gebeuren.

Op een paar koeien na stond er niet veel vee meer buiten.

Het begint al kaal te worden aan de waterkant. Eind september liepen we hier ook en toen was de Bovenkerkse Wetering bijna dichtgegroeid, wat een verschil.

Een vreemde eend in de bijt, deze boom  aan de waterkant tussen alleen maar wilgen.

Stil protest!

Hier lopen we vaak even naar toe. Een kleine landwinkel van een kweker.
 
De laatste jaren zijn ze ook planten gaan verkopen, zelfs groenteplanten en daar is in onze omgeving veel vraag naar. Vanaf het vroege voorjaar is het hier druk. 

Reacties

Marietje zei…
Je bent er weer. Gelukkig dat het dus weer beter gaat. Maar rustig aan hè.
Groetjes
Annemarie
Ah, gezellig: terug van weggeweest.
Goed dat je even pauze hebt genomen, hoor! Maar wel heel erg leuk om je berichtjes weer te lezen! Ennuh….rustig aan, hè👍
Bisou😘
Annelies zei…
Gezellig weer bij je te lezen !
Petra1945 zei…
Fijn dat je terug bent, ik miste je. Gaat het lang duren voor je je oude conditie weer terug hebt? Wat zeggen ze erover?
Wat goed, Marthy. Dat heb je dan toch weer snel gefikst. Leuk ook om weer bij je te lezen!
Sjoerd zei…
Dat is heel mooi dat je er weer bent. Dat is snel gegaan allemaal.
In de weer zei…
..........en je kwam weer terug, fijn Marthy.
Janny zei…
Wat fijn dat je je weer fit genoeg voelt om te bloggen en wandelen.
Fijn dat je er weer bent!
Elizabeth zei…
Heerlijk dat je je rondje weer kunt lopen! Ik heb vroeger nooit goed beseft hoe mooi Stolwijk toch eigenlijk is...
Het is weer genieten met jouw foto's!
miekequilt zei…
Fijn dat je weer zin en energie hebt. Voor ons ook fijn hoor, kunnen we weer genieten van je mooie blog.
Het is heerlijk wandelen tussen de buien door.
Lies zei…
Schone plek!
Lie(f)s.
Judy zei…
Wat fijn dat je weer een rondje kon doen! Leuk om die ene foto te vergelijken met een paar maanden geleden.
KnutzEls zei…
Fijn dat je weer terug bent. 🍀
Jan uit Perth zei…
Ik sluit mij van harte bij alle reacties aan: fijn dat je weer meedoet!
Fijn dat je er weer bovenop komt Marthy!
Heerlijk voor jou dat je weer kunt wandelen. En weer bloggen. Fijn dat je er weer bent.
Jolande zei…
Ik ben blij voor je dat je weer energie en zin hebt om te wandelen, foto's te maken en te bloggen.
bemar zei…
Fijn dat je weer zover opgeknapt bent na de operatie en weer een rondje kan wandelen en er over kan bloggen. Met de blog stilte vroeg ik me af of alles goed ging met je.....
Fijn dat het beter met je gaat Marthy en dat we je hier weer kunnen lezen xxx