Doorgaan naar hoofdcontent

Wandelen met de nichten



Twee nichten op bezoek en er moest gewandeld worden. In mijn familie zijn het allemaal wandelaars, zelfs veel kleinkinderen. Wij zijn opgevoed in wandelen en hebben dat doorgegeven aan onze kinderen. En deze dames, dochters van mijn overleden zus zetten de pas er meteen goed in. Ze wilden eigenlijk over de ka lopen, die kenden ze nog uit de tijd dat ze bij ons logeerden toen ze klein waren maar dat rondje was te nat, dat zou een blubberpartij worden Dus het werd weer een rondje Koolwijk/Benedenkerk. 

Heel af en toe brak de lucht en kwam de zon door.

Het boerenprotest leeft nog steeds voort, deze uiting zagen we verleden week nog niet. Leuk!

Nico is al jaren gepensioneerd maar heeft nog land genoeg en zijn kassen staan er ook nog. Heerlijke verse groenten, voor spotprijsjes te koop.

Het was weer leuk met de nichten, we hebben lekker gewandeld en gekletst, een prima combinatie. Nadat ze bij ons geluncht hadden namen we afscheid van elkaar en kort daarna stapten wij in de auto op weg naar Scheveningen.

Reacties

Emie zei…
Goed gevulde dagen met fijne contacten!
Bertiebo zei…
En daar in Scheveningen was het vast ook leuk!
Jolande zei…
Wat gezellig, wandelen met je nichten.
Kookwijk? ;-)
Heerlijk wandelen, ik zag het al bij Stephanie. En al loop je hetzelfde rondje, elk jaargetijde is anders.
Sjoerd zei…
Leuk lijkt me dat. Ik heb niet zoveel contact met mijn familie.
Janny zei…
Altijd gezellig om samen te wandelen en genieten van de mooie omgeving.
Lies zei…
Toffe fotografie! Fijn wandelen natuurlijk.
Boerenprotest -> spijtig dat het moet, maar leuke kunst.
En Nico, verser kan niet hé, en dat voor een kleine prijs!
Lie(f)s.
In de weer zei…
Wat gezellig Marthy, wandelen met je nichtjes en van Scheveningen horen we vast nog wel wat meer.
Mooie familietradities!
bemar zei…
Ook al wandelde je het rondje al vaak, de foto's blijven mooi en dat was de wandeling met de nichten vast ook