Doorgaan naar hoofdcontent

Beroemdheden op beton

Zal het Socrates zijn, de klassiek Griekse filosoof die wordt beschouwd als een van de stichters van de westerse filosofie? En dan daarnaast Miles Davis misschien, de Amerikaans jazzcomponist en trompettist? Hij is een van de belangrijkste en meest invloedrijke jazzmuzikanten uit de geschiedenis.
Beide beroemdheden, afgebeeld op een betonnen paal onder een viaduct in Frankrijk.
Intrigerend!


Op deze juffrouw durf ik geen etiketje te plakken maar spetterend is ze wel. 

Reacties

Judy zei…
Prachtige figuren! Knap gemaakt!
Sjoerd zei…
Daar zijn die pilaren voor gemaakt, heel mooi gedaan.
Bertiebo zei…
Leuk, die juffrouw herken ik ook niet.Maar jij bent vast onderweg naar Frankrijk?
Elizabeth zei…
Onvoorstelbaar dat mensen zoiets moois kunnen maken!
John zei…
Geen idee of deze de door jouw geschetste beroemdheden zijn. Miles Davis zou kunnen. Die ga ik vandaag weer eens draaien.
Anoniem zei…
Denk dat het Sade is.
Marthy zei…
Haha, goed geraden Bettie.
Edward McDunn zei…
Heel knap en mooi gedaan hoor.
Emie zei…
Altijd weer fijn om iets van Frankrijk re zien!Goede reis en succes met de muur.
Jolande zei…
Mooi, en knap gemaakt.
Goede reis naar jullie huis.
In de weer zei…
Ze zijn prachtig.
Goede reis en jij kunt ook weer snel aan de gang in de tuin.
Succes en veel plezier !
Lies zei…
Kunst!
Lie(f)s.
miekequilt zei…
Ik vind die mevrouw erg mooi. En wat fijn dat jullie weer op weg zijn naar La Douce. Goede reis!
Ger zei…
De houding van persoon op eerste foto doet me denken aan Le Penseur(De Denker) van Rodin.
Geen idee wie die dame is.......
Wel knap gemaakt!