Doorgaan naar hoofdcontent

Feest

Het was feest gisteren, ik werd een jaartje ouder. En bij feest hoort taart, appeltaart deze keer. Had ik al jaren niet meer gemaakt maar ik kon het nog, hij was heerlijk. Gekeurd doort twee broers en een zus met hun partners.

Het was gezellig en er was veel herrie. De familie van mijn kant is luidruchtig, harde stemmen en ze hebben allemaal veel te vertellen. 'Het lijkt hier wel binnenlandse oorlog' zei mijn moeder dan lachend, ze kon er gelukkig tegen.

Toen iedereen in de loop van de middag na een soepje en een broodje vertrokken was hebben Mart en ik nog even een rondje Bovenkerk gemaakt. Twee eenden op hoge poten staken waggelend voor ons uit de straat over en doken het water van de Bovenkerkse Wetering in.

We zagen in veel tuinen grote pollen sneeuwklokjes, een heerlijk gezicht.

Het was rustig in Bovekerk, we zijn geen wandelaar tegengekomen terwijl het toch heerlijk weer was.

Thuisgekomen leegden we de brievenbus en daar zaten aardig wart verjaardagskaarten in.  Altijd leuk om te krijgen. Veel uit de blogwereld, bedankt lieve lezers.

Keurig verpakt in een doosje kreeg ik zaterdag al deze twee grappige gehaakte figuurtjes van blogvriendin Jeanette. Zo leuk, bedankt Jeanette. Ik laat ze nog een poosje hier staan en ik denk dat ze dan voordat wij weer naar Frankrijk vertrekken naar de kamer van kleindochter Saar mogen verhuizen.

Jeanette maakt van alles, ook leuke spulletjes om cadeau te geven, kijk maar eens in haar webwinkel

Reacties

Bertiebo zei…
Dat was dus een mooie (verjaar)dag!
Judy zei…
Nog gefeliciteerd! En dat was dus een heerlijke dag!
Elizabeth zei…
Heel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! Heerlijk om als familie zo bij elkaar te zitten en je taart ziet er verrukkelijk uit.
En dan uitwaaien tijdens een heerlijk rondje onvervalst Stolwijk!
Wat kun je nog meer wensen...
Sjoerd zei…
Hoe kon ik dat vergeten, dacht ik even, maar heb ook op whatsapp niets gezien. Alsnog proficiat Marthy. En een mooie appeltaart is het geworden, die moet wel lekker zijn.
In de weer zei…
Een geslaagde verjaardag zo te lezen !
Gezelligheid alom + nog een heerlijke wandeling.
Wat wil je nog meer.
John zei…
Alsnog gefeliciteerd. Die taart ziet er in ieder geval goed uit. Altijd leuk om een volle brievenbus te vinden op je verjaardag.
Fijn, dat je met een goed gevoel kunt terugdenken aan deze dag!
Marc Dufraing zei…
Alsnog van harte gefeliproficiateerd vanuit het Z.
Emie zei…
Mooie afwisselende dag, na de drukte even de rust van buiten.
Charlie zei…
Alsnog hartelijk gefeliciteerd Marthy! 🎂wat zullen jullie gesmuld hebben van die mooie en lekkere appeltaart.
Jolande zei…
Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag.
Wat een fijne dag en je taart ziet er heerlijk uit.
Anoniem zei…
Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Het was een zonnige en frisse dag. Tineke.
Mevrouw W. zei…
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Zo te lezen was het een gezellige dag.
Lut en Luc zei…
weliswaar een dagje te laat, maar toch nog van harte gefeliciteerd
Janny zei…
Van harte gefeliciteerd, de taart ziet er heerlijk uit.
Ger zei…
Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en nog veel jaren in goede gezondheid erbij gewenst!
Je bent goed verwend én je gasten ook met lekkere appeltaart.
willy zei…
alsnog van harte gefeliciteerd Marthy

Jullie maakten er samen een feestelijke dag van

prettige avond
Lies zei…
Die appeltaart lijkt héérlijk!
Nog gefeLIESiteerd!
Jan uit Perth zei…
Ik sluit me graag aan bij de lange rij "feliciteerders" ;-)!
Wat een fijne verjaardag was dat! Bij deze nog van harte gefeliciteerd Marthy!!!!
Marietje zei…
Ik ben een beetje achter met blogjes lezen dus bij deze nog mijn verlate verjaardagswens voor jou.
En ja die taart ziet er verrukkelijk uit. Daar zullen ze van genoten hebben.
Groetjes
Annemarie
bemar zei…
Alsnog van harte gefeliciteerd, Marthy!
Vera zei…
Marthy, nog van harte gefeliciteerd!
Groet Vera