Doorgaan naar hoofdcontent

Murals van Noon

Ik heb ze nog niet allemaal laten zien, de foto's van de muurschildering onder dat viaduct in Frankrijk. We reden daar in september verleden jaar onder door tijdens onze fietstocht naar de Middellandse Zee.
Dus hier nog maar weer eens een kleine serie.

Deze muurschildering zijn van Noon, een vrouwelijke artiest die haar geometrische, kleurrijke afbeeldingen op papier, beton en hout maakt.


Over de artiest die dit mooie werk geschilderd heeft lees je hier wat meer en je kan er ook nog ander werk van haar bewonderen.

Reacties

Bertiebo zei…
Prachtig! Het doet me aan Mexico denken
Judy zei…
Geweldig! Zo knap!
John zei…
Mooi abstract. Ook dit is mooi als mural. Ze heeft meer mooi werk zag ik.
Sjoerd zei…
Heek heftig die kleuren, maar ook heel mooi.
Emie zei…
Mooi, kleurrijk en een heel eigen stijl!
In de weer zei…
Haar kunst fleurt de oude stadsbuurten echt op, mooi, evenals wat jij hier laat zien.
Edward McDunn zei…
Echt heel mooi, een waar kleurenspektakel.
Janny zei…
Prachtig, daar vrolijkt alles van op.
Elizabeth zei…
Ze heeft een heel eigen stijl, vind ik. Mooi om te zien!
Lies zei…
Heel apart!
Lie(f)s.
Wat een mooie. Prachtige kleuren en mooi ontwerp. En ze maakt meer moois, zag ik. Altijd leuk om er een linkje bij te doen zodat we meer te weten kunnen komen.
Ger zei…
Wanneer ik zo’n afbeelding zie gaan mijn ogen meteen van links naar rechts om te kijken of de symmetrie gelijk is.
Jolande zei…
Wat kleurrijk, ik moest ook gelijk aan Mexico denken.
bemar zei…
Mooie kleuren!