Doorgaan naar hoofdcontent

Murals in de Drôme vallei

Tussen Crest en Die in de Drôme vallei ligt het dorp Saillans en daar langs de route national zag ik dit prachtige transformatorhuis bij een rotonde staan. Mart had het niet gezien en reed dus door maar ik vroeg hem toch even te keren, dit was te mooi om niet op de foto te nemen.

De kunstenaar is Coliombe en ik heb op zijn facebooksite een (slechte) vertaling gevonden van wat hem geïnspireerd heeft om juist deze afbeeldingen te schilderen. Slecht dus die vertaling maar grotendeels snap je wel wat hij bedoelt. 


Ik heb een rondje gemaakt om het transformatorhuis om de afbeeldingen op de foto te krijgen maar bij de laatste afbeelding moest ik echt tussen de hoge struiken gaan staan om een goede foto te krijgen.

Ik vind de afbeeldingen stuk voor stuk heel mooi, een genot om naar te kijken.

Reacties

Judy zei…
Prachtig! Die draden die alles verbinden!
Yova zei…
Wow wat is dit heel mooi gedaan. Het is zeker genot om te kijken. Het is zo beter. Danb kunnen de mensen geen kaal te zien. Mooie foto's. Fijn weekend.
Elizabeth zei…
Wat heeft die man dat toch mooi gedaan, knap werk!
Sjoerd zei…
Dat is een knap staaltje werk wat hij daar laat zien.
Emie zei…
Logisch dat je daar voor gestopt bent. Wat een mooi kunstwerk!
Charlie zei…
Prachtige murals en heel knap gezien van Judy dat ze verbonden worden met elkaar door al die draden!
KnutzEls zei…
Zeker het stoppen waard. Altijd leuk als zoiets nuttigs maar saai wordt omgetoverd tot iets prachtugs.
Janny zei…
Heel mooi, dat had je weer goed gezien!
Jolande zei…
Schitterend, kan me goed voorstellen dat je even terug wilde om dat op de foto te zetten.
Willy zei…
Fijn dat jullie even zijn terug gereden, want dit is echt een foto waard. Ik vind het ook prachtig!
Lies zei…
Amai, dat is Kunst!
Lie(f)s.
In de weer zei…
Echt prachtig, wat een kunstenaar, ja daar kun je zomaar niet aan voorbij rijden.

Trouwens Clairette de Die is ook niet te versmaden !