Doorgaan naar hoofdcontent

Kroonjaar

Zogenoemde kroonjaren (veelvouden van vijf) worden vaak uitgebreider gevierd of zijn aanleiding voor een feest(je). Ik werd gisteren 75 jaar, een kroonjaar dus maar een knalfeest heb ik er niet van gemaakt. Er kwam wat familie om me te feliciteren, het was gezellig en iedereen liet zich mijn maaltijdsoep en het toetje goed smaken. Ik kreeg lieve cadeautjes en bloemen en dit mooie boeket werd zelfs aan de deur gebracht. Oh ja, die mooie kaarsen kreeg ik van mijn zus, ik ben gek op kaarsen. Verder waren er mooie kaarten en leuke appjes. Zondag gaan we met de kinderen naar de plaatselijke Chinees. Iedereen vindt het lekker en het is makkelijk voor mij, ik had een drukke week.

Onze lieve vriendin Maria wenste me gezondheid, stevig met beide benen op de grond. Daar wordt dit jaar verder aan gewertkt.

Reacties

Judy zei…
Nog van harte gefeliciteerd! Je bent in de bloemetjes gezet! En met die benen op de grond gaat het best goed, denk ik.
Sjoerd zei…
Ik was een beetje vroeg, maar als een schaap over de dam is...
In de weer zei…
Prima verjaardag toch !
Hoop het dit jaar ook te worden !
Nogmaals van harte gefeliciteerd hoor met je verjaardag van gisteren! Bisous van ons 😘😘
Anoniem zei…
75 jaar! Nog van harte gefeliciteerd!
Wat een mooi schilderij heb je daar hangen achter de bloemen, prachtig!
Lies
Bertiebo zei…
Alsnog van harte gefeliciteerd en sorry!
miekequilt zei…
Gefeliciteerd Marthy. 💐 Wat een mooie leeftijd. Gezellig dat je visite kreeg en zo verwend bent. Die Chinees is slim bedacht.
Op naar een mooi nieuw jaar!!
Charlie zei…
Marthy van harte gefeliciteerd met dit kroonjaar ! Wat een gezellige tafel met kaarsen en bloemen en op de achtergrond nog een prachtig strand tafereel.
Yova zei…
✧༺♥༻∞ Gefeliciteerd met je verjaardag ✧༺♥༻∞
Je gaat lekker chinezen. Ik wens je veel plezier. Geniet maar van.
Emie zei…
Gezellig om het op deze manier te vieren. En de geschiedenis van dat prachtige schilderij ken ik. Het levert een schitterende foto op.
Van harte gefeliciteerd en een gezellige maaltijd zondag met zijn allen!
Edward McDunn zei…
Van harte gefeliciteerd, ik wens je nog veel kroonjaren toe.
Janny zei…
Nogmaals gefeliciteerd en een fijne dag zondag!
Ger zei…
Hartelijk Gefeliciteerd en nog vele jaren in goede gezondheid gewenst.!
Want dat is het allerbelangrijkste in een mensenleven,de rest is bijzaak.
Mevrouw W. zei…
Van harte gefeliciteerd! En je hebt nog een gezellig etentje om naar uit te kijken: alvast heel veel plezier en smakelijk zondag.
Onliemie zei…
Van harte alsnog een fijne verjaardag. Alle goeds voor jouw nieuwe levensjaar.
Blijf genieten van alle mooie en kleine dingen in Nederland en in de Ardèche.
Nog een gezellig familie etentje zondag.
mrs H. te B. zei…
Van harte gefeliciteerd met een bijzondere verjaa
Rdag!!
Elizabeth zei…
Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag, Marthy! Gewoon met kinderen en kleinkinderen bij elkaar is het allerfijnste toch...
Nu nog lekker na-genieten!
willy zei…
mijn welgemeende gelukwensen Marthy

prettige avond
Lies zei…
GefeLIESiteerd, en nog veel gelukkige/gezonde!
Jolande zei…
Alsnog van harte gefeliciteerd met dit kroonjaar.
Fijn dat het een gezellige dag was en ik wens jullie voor zondag alvast heel veel plezier bij het eten bij de Chinees.