Doorgaan naar hoofdcontent

Sneeuwvertier

Het huis wat we gehuurd hebben in Oostenrijk voorziet in alles, er stonden zelfs drie sleeën in de garage. Nadat we gisteren net na de middag gearriveerd waren en gelijk in het huis konden hebben we de auto's uitgeladen, lekker geluncht en degene die niet gingen skiën hebben wat boodschappen gedaan. De anderen gingen skies huren en  daarna naar de skischool om lessen te regelen voor sommigen.

Het dal is groen maar er kan geskied worden, alle pistes zijn open en voor nu konden de kinderen zich heerlijk vermaken in de sneeuw met hun sleetjes.

Ook de ouders vermaakten zich prima en ondertussen maakten opa en oma hun eerste wandeling.

De eerste spelletjes kaart zijn al gespeeld en iedereen kijkt uit naar naar een dag sneeuwvertier. Jacek en Floor zijn goede skiërs, Sebas is ook al zeer bedreven maar gaat nog op les en Christianne, Luuk en Saar zijn beginners, die hebben nog nooit geskied. Ik ben vooral  benieuwd hoe die er het eraf gaan brengen. Bas, Mart en ik gaan wandelen. Nou ja, ik misschien wat minder maar vermaken zal ik me ook wel.

Reacties

KnutzEls zei…
Allemaal heel veel plezier.
Sjoerd zei…
Lekker met de hele familie de sneeuw in. Veel plezier in ieder geval en kom weer heel thuis allemaal.
Judy zei…
Wat leuk, zo'n familievakantie met zijn allen! Veel plezier!
Emie zei…
Het ziet er nu al gezellig uit en de echte sneeuwpret moet nog beginnen! Veel plezier met elkaar.
miekequilt zei…
O wat heerlijk! Heel veel plezier en gezelligheid samen!!
Bertiebo zei…
Wat een heerlijkheid!
Fijn dat jullie allemaal goed gearriveerd zijn! Een hele fijne en gezellige week met z’n allen. Het ziet er nu al leuk uit!
Jullie waren er (waar?) afgelopen week neem ik aan? Wij ook, en ook deze week. Het is te warm voor de tijd van het jaar maar gelukkig is er nog genoeg sneeuw voor degenen die toch willen skiën.
Heerlijk genieten in de sneeuw. Wat leuk.
In de weer zei…
Voor elk wat wils, heerlijk !
marga zei…
Fijn dat jullie dit samen kunnen doen. Geniet er van en heel veel plezier.
Gr. Marga
Ger zei…
Veel sneeuwpret met elkaar!!!
Onliemie zei…
Dat moet ik dit jaar ( en ook volgend jaar misschien, tweede voet weet je wel) missen. En dat ik het mis! En zo met je hele familie samen is het al helemaal top. Geniet er van!
Lies zei…
Ziet er supergezellig uit!
Lie(f)s.
Janny zei…
Heel veel plezier allemaal, het ziet er geweldig uit!