Doorgaan naar hoofdcontent

Mooi weer en internet problemen

De laatste dagen hadden we hier prachtig weer met temperaturen rond de achttien graden. Dat maakte het mogelijk om buiten koffie te drinken en te lunchen. Voor dat doel hebben we achter de poortdeuren uit de wind een paar stoelen en een tafeltje gezet.

Ondertussen werkt het internet nog steeds niet. Ik heb gebeld met Orange en die heeft gistermiddag een technicus gestuurd. Maar die kwam alleen maar om de problemen in kaart te brengen maar kon niets herstellen. Hij vertelde mij en een paar buren dat er nog al wat mis schijnt te zijn met al die kabelverbindingen in de lucht en het zal zeker tot donderdag of vrijdag duren totdat dit opgelost is.

Ik ben heel blij met onze nieuwe buurman Richard want hij heeft internet via de satelliet en bij hem kom ik om de paar dagen om wat blogberichten te maken. Ik heb wel wat internet via mijn telefoon maar dat is momenteel ook niet sterk dus ik  kan niet reageren op jullie blogs. Komt wel weer, het is niet anders.

Reacties

Courage Marthy en geen last krijgen van internet stress, hoor! Geniet maar veel van dat zonnige hoekje daar.
Emie zei…
Vergeet dat internet en geniet van de zon en de voldoening van het werk!
Bertiebo zei…
Nou je hebt denk ik meer aan een heerlijk zonnetje en lekker buiten kunnen zitten!
Judy zei…
Geniet maar lekker van het zonnetje! Hoop dat alles snel verholpen is.
Willy zei…
Heerlijke plek daar in het zonnetje.
miekequilt zei…
Wat heerlijk, daar in de zon. Hier staat een vreselijk koude wind om de flat te loeien. Ik ga nog maar even lekker van je foto’s genieten.
Ger zei…
Een goede buur is beter dan een verre vriend,zie je maar weer.
Lekker plekje uit de wind,daar moet je van genieten zo vroeg in het jaar.
Hier geen zon te zien en harde wind.Ik haalde de zon naar binnen op mijn blog…..maar de blauwe lucht en oranje potjes op tafel bij jou kleuren buiten ook goed.
Sjoerd zei…
Lastig, maar niet meer dan dat hoop ik. Geniet ervan.
KnutzEls zei…
Vervelend, maar niet meer dan dat. Hou je tijd over voor genieten van de zon.
Lies zei…
Gelukkig is er die superlieve buur! We zien je wel weer!
Lie(f)s.
Janny zei…
Heerlijk, lunchen in het zonnetje, wij moeten nog een poosje wachten. Hopelijk wordt het internet snel opgelost.
Anoniem zei…
Wat heerlijk, zo'n strak blauwe lucht, geniet ervan! En zonder internet ach vroeger deden we ook zonder.
Lies
willy zei…
geen internet..

altijd vervelend Marthy

profiteer van het zonnetje
In de weer zei…
Lekker hoekje Marthy.
Moest net wat opzoeken in mijn agenda van vorig jaar en zag dat we toen op 14 februari voor het eerst koffie dronken in de tuin.
Weet niet of dat dit jaar ook zo zal zijn, dan moet er veel veranderen.
Edward McDunn zei…
Vervelend die problemen met het internet, dan ga je toch wel een beetje missen hè?
Jolande zei…
Heerlijke temperatuur. Hier is het ook ongeveer 18 graden.
Fijn dat jullie nieuwe buurman een goede buur blijkt te zijn.
Elizabeth zei…
Dat is een lekker beschut hoekje om te zitten! En dan die strakblauwe lucht, mmmmm, ik denk dat ik me daar ook wel fijn bij zou kunnen voelen...